søndag den 5. november 2017

Bogforum 2017

{Reklame: indlægget indeholder anmeldereksemplarer.}
"My brain is proudly powered by books." 


Så er det snart tid til årets største boglige event, nemlig Bogforum og jeg har længe talt ned til den kommende weekend og al dens herlighed.

I år skal jeg afsted alene (gisp!), da min sædvanelige Bogforum-buddy, Rikke, skal på sit livs cruise og omend jeg et kort øjeblik overvejede at bukke under for min angst og droppe ideen om at tage afsted, så har jeg på magisk vis fundet styrken og beslutsomheden frem, så jeg tager afsted alligevel. Solo, but strong (ish)!
Så æh, finder du mig rundtosset og forvirret, så sig endelig hej alligevel - det er bare sådan jeg er uden min buffer ...

Anyhow, i første øjekast var jeg lidt skuffet over årets program, men ved nærmere eftersyn er det smækfyldt med spændende punkter og skønne forfattere og jeg får uden tvivl en travl weekend.

Jeg mener, jeg skal se Mhairi McFarlane og Adam Silvera! Siri Pettersen står også på programmet og det samme gør Peter Madsen, Sarah Engell og Ditte Wiese. Kronprinsesse Mary gemmer sig også på programmet, men jeg har ikke de største forventninger om, at finde en plads til dét foredrag, men så gemmer der sig til gengæld en anden prinsesse-lignende kvinde, nemlig Hella Joof.
Jeg får forhåbentligt set Kenneth Bøgh Andersen og Lars Gabel, Katja Berger i samtale med Haidi Wigger Klaris og mange mange flere.

Derudover skal jeg spise sammen med en flok søde bloggere lørdag aften og søndag skal jeg til bloggerbrunch hvor Siri Pettersen, Sarah Engell og Adam Silvera også deltager. 

Jeg er helt sikker på, at den kommende weekend bliver absolut magisk og på trods af de voksende nerver, glæder jeg mig til en weekend i bøgernes tegn og til at møde en masse søde folk og forfattere. 


8 kommentarer:

  1. Helt alene blandt en masse søde mennesker, som gerne siger hej :) - Jeg tager også alene af sted, men sådan fungere jeg bedst derinde, er lidt ego og vil ikke gå på kompromis med hvad jeg vil opleve.....Men om ikke andet så ses vi i hvert fald fredag på turen derind og lørdag aften til spisning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det - mit program er som sagt også propfyldt, så måske det er godt nok. :D
      Jeg glæder mig til, at se dig!

      Slet
  2. Det lyder som en perfekt weekend :0) Jeg over meget, om Isabel og jeg tage afsted torsdag eftermiddag, og så overnatte til om fredagen, hvor vi så kan slutte af med en fantastisk tur til Bogforum inden, vi vender næsen mod Fredericia igen sidst på dagen :0) Håber, at vi ses derover :0) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det lyder da absolut perfekt! :D
      Jeg håber, at vi ses! <3

      Slet
  3. Hvor er det godt, at du tager afsted alligevel! Jeg glæder mig også helt vildt til en weekend fyldt med bøger :) <3 Hvis du får brug for nogen at være rundtosset og forvirret sammen med, siger du bare til! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne da være SÅ hyggeligt! :D Mon ikke vores program clasher på et eller andet tidspunkt? <3

      Slet
  4. Jeg håber, at du får en fantastisk weekend mussi! Tænker på dig <3

    SvarSlet