tirsdag den 31. oktober 2017

Opsummering af: Oktober '17

{Reklame: dette indlæg indeholder anmeldereksemplarer.}


Oktober forsvandt så hurtigt, at jeg knap føler, at den har været her.
Måneden bød på den sidste del af mit grundforløb, en nervepirrende eksamen (som jeg acede fuldstændig) og jeg vendte endelig tilbage til butikken igen.
Oktober bød desværre ikke på Harry Potter festivalen i Odense alligevel, da eksamensopgaven og andre småting kom i vejen. Til gengæld havde jeg 24 fantastiske timer til Dewey's Readathon og det var helt fantastisk, at lukke af for alt andet end læsningen og hyggen. Derudover blev det også til skønne familiestunder, tid med søde mennesker og endnu en spændende omgang Brecklings Bogcafé ind i mellem al lektielæsningen, hvilket gav fornyet energi.
Oktober har dermed været både stressende og skøn på samme tid.

Det blev til lidt over 1500 sider fordelt på 10 bøger i månedens løb. Noget jeg kan takke efterårets læsedøgn for, for i den almindelige hverdag, blev det knap nok til noget. 

Den bedste bog var 'Ligblomsten' af Anne Mette Hancock. Det er en fantastisk følelse, at finde en virkelig god bog indenfor en genre, man ikke føler sig sikker i - og det var 'Ligblomsten' for mig.
Derudover kom 'Milk and Honey' af Rupi Kaur flyvende ind fra venstre og tog mig med storm. Den er fyldt til renden med smukke ord, til så sigende tegninger.

Den dårligste bog var 'Circles of Hell' af Dante. Det var en rundtur i Helvede, tror jeg(?) og det var slet ikke mig.

Mit Goodreads-mål er endt på 66/75 og jeg er 4 bøger foran (tak, Readathon!).

Mit Mountain TBR-mål lyder på 30/36 og jeg er derfor lige præcis med og nærmer mig målstregen, hvilket er totalt fedt!

I oktober har jeg købt 1 bog og modtaget 3 som gave. Tror jeg ... jeg har vitterlig intet overblik lige nu - jeg venter stadigvæk på, at det vender tilbage fra eksamenstiden ...


I november står det store Bogforum på programmet, hvilket jeg vil uddybe lidt i et andet indlæg og så starter juleshoppingen naturligvis - 2 ting jeg glæder mig utrolig meget til. 
Har du vilde planer for næste måned? 

2 kommentarer:

  1. Jeg har absolut ingen vilde planer i november - desværre :D
    Men sejt at du er tæt på målet!

    Mvh
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder nu også rart med en måned med ro og mag! :D <3

      Slet