mandag den 31. juli 2017

Opsummering af: Juli '17



Juli har virket ekstremt kort og jeg kan slet ikke forstå, at den allerede er på vej videre.
Måneden har været smækfyldt med læseoplevelser, knap så mange blogtimer, men derimod mange gåture og køreture med folk jeg holder af og utroligt meget Pokémon Go (legendaries you guys - siger det bare!). Der har været ringridning, fyrværkeri og lækker mad og der har været familiefødselsdage og hyggeaftener.

Derudover har Sønderborg været fyldt med liv i forbindelse med den store spejderlejr og det er helt vildt spændende og fedt at være vidne til.
Jeg har virkelig bare nydt juli fuldt ud og er trist over, allerede at skulle vinke farvel.

I juli har jeg fået læst lige knap 4500 sider (!!) fordelt over 13 bøger og jeg kan virkelig ikke huske, hvornår jeg sidst har læst så meget på så kort tid og det har været fantastisk lige at mærke læseglæden på så højt et niveau igen. 

Julis bedste bog må nok være 'Calendar Girl 3' af Audrey Carlan, som Lovebooks sendte mig sidste år. Historien var forudsigelig, men alligevel absolut umulig, at lægge fra mig og jeg både grinte, fik kuldegysninger og kneb også enkelte tårer undervejs.

Julis mest skuffende bog var uden tvivl 'Gudindens Udvalgte' af P.C. & Kristin Cast. Serien startede stærkt ud og jeg ærgrer mig over, at den sluttede så ringe, men ak. Nu er jeg i det mindste færdig med den ...

Det kære Goodreads-mål lyder lige nu på 48/75 bøger og jeg er hele 5 bøger foran, efter denne måneds læseboom! 

Mountain TBR-målet rykker også pænt den rette vej og jeg er er nået til 23/36 bøger og er derfor hele 2 bøger foran her også. Tak for det, Juli - det er skønt!

Nye bøger er det selvfølgelig også blevet til lidt af og jeg tror det ender op på 2 købte bøger, 2 anmeldereksemplarer og 2 gaver fra forlag, men som altid, er jeg ikke helt sikker. 


Hvordan har din juli været? 

6 kommentarer:

  1. Juli har været fyldt med gode læseoplevelser, mest krimi, og det har bare været fantastisk :-)

    SvarSlet
  2. Godt gået med læsningen :)

    Jeg tog lidt af en slutspurt, da jeg læste 6 bøger alene på ferien i sidste uge. Nu skal jeg snart i gang med 'Krig og fred', så denne måned bliver noget mere afdæmpet mht. antal læste bøger :D


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!

      Sådan - sådan en slutspurt giver altid et godt ryk. :-)
      God fornøjelse med 'Krig og fred'. <3

      Slet
  3. Det lyder til, at det har været en dejlig måned! Herhjemme har den stået på afslapning, havearbejde til den helt store guldmedalje! Mon min sommer bliver lige så fuld af læseoplevelser næste år, som din var i år? Man kan da håbe :P <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det også rart. <3
      Man kan altid håbe ;-)

      Slet