mandag den 15. maj 2017

Nyt på reolen #30


“I read a book one day and my whole life was changed.”

I dag er det atter blevet tid til, at vise de nyeste bøger frem og så kan jeg ellers gå igang med projekt find-plads-til-dem-alle-somewhere.
De seneste måneder er det nemlig strømmet til med skønne anmeldereksemplarer, gaver fra forlagene og så selvfølgelig også en del bogkøb fra egen side og jeg elsker at have så mange skønne læsemuligheder.
📚


Jeg er, som I nok kan se, i fuld gang med at få samlet alle af Hoovers bøger ind, så jeg har dem alle fysisk på min reol.
Efter at have købt 'Too Late''Finding Cinderella''Slammed''Point of Retreat' og 'This Girl' er der faktisk ikke så langt igen!
Derudover har jeg, langt om længe, købt 'Life and Death' og så må jeg jo se, hvad det egentligt er, Stephenie har haft gang i.


'Ligblomsten' købte jeg, da Anne Mette Hancock var forbi butikken til en signering og jeg tænker, at den skal være en af krimierne, som jeg kan krydse af min bogbingo-plade. 
'Charlie og chokoladefabrikken' måtte jeg bare eje, da jeg så den nye udgave med illustrationer af John Kenn Mortensen og 'Stalker' købte jeg, da jeg havde bladret lidt i den og den med det samme fangede mig.
'Vores kemiske hjerter' kunne jeg slet ikke stå for og da alle de skønne anmeldelser begyndte at dukke op, var jeg slet ikke i tvivl: den skulle med mig hjem.
'Kamp til stregen' var et nøje planlagt køb, så jeg kunne få læst afslutningen af 'Off-Campus'-serien og 'Lyset i havet' var et af de der skønne impulskøb, som jeg håber at få læst, inden jeg får set filmatiseringen.


Ud over de mange bogkøb, har jeg også modtaget nogle fine overraskelsespakker fra de søde forlag.
Gyldendal har været så søde at sende et forhåndseksemplar af 'Fortid er alt jeg har' og derudover sendte de også en sindssygt lækker pakke i forbindelse med udgivelsen af 'Release' med både bog, krus og et matchende vægur!(!!!)
LOVEBOOKS har sendt 'Skrøbelige skønhed' og 'Ti små åndedrag' min vej, der begge er nogle virkelig smukke og stærke bøger.
Derudover har jeg modtaget 'Solbiens brod' af Forlaget Facet, som tak for min betalæsning og Carlsen har sendt mig den længeventede toer om Magnus Chase, nemlig 'Thors Hammer'.


Sidst, men ikke mindst, har jeg modtaget en masse dejlige anmeldereksemplarer, fra en masse dejlige folk. 
HarperCollins Nordic har sendt mig 'I det øjeblik, var jeg din''Findes der en, findes der flere' og 'Soldaterne'. Alle 3 bøger har jeg læst og de var så gode! 
DreamLitt har sendt 'Kalamit' og 'Tusmørkebørn' min vej. Førstnævnte er jeg både spændt på og nervøs for at læse, da det er den sidste bog i en fantastisk trilogi og fordi jeg ingen anelse har, om hvilken vej historien tager. Sidstnævnte bog er også længe ventet, da jeg egentligt godt kunne lide den originale bog 'Helbrederen', men selvfølgelig er sindssygt spændt på at se, hvad de har gjort ved historien!
'Uovervindelig sommer' har jeg modtaget af Gads forlag og 'Glimt fra tiden der var os' har HUF sendt mig og jeg glæder mig virkelig til at læse begge! 

That was it, you guys! En hulens masse nye, flotte og spændende bøger er flyttet ind og dermed løber jeg ikke tør for læsestof foreløbig. 

Hvilken ny bog glæder du dig allermest til at læse lige nu? 

2 kommentarer:

  1. Det er mange skønne bøger, som du har fået hjem :0) Håber, at du kan finde pladsen til dem alle <3 - det kniber snart hjemme hos mig... Jeg må se, om jeg kan klemme en reol mere ind ;0)
    Jeg glæder mig meget til, at læse "Den hemmelige kvinde" af Anna Ekberg, men jeg skal lige være færdig med genlæsningen af "Oliver Twist" først.
    Håber at alt er skønt ved dig, søde <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gør mit bedste, men bøgerne kommer til at stå i flere rækker nu, desværre. <3
      Hvor lyder det godt - jeg vil virkelig gerne læse 'Oliver Twist'! <3
      Alt er stille ved at gå den rigtige vej igen her - håber også, at alt er godt ved dig<3

      Slet