fredag den 7. april 2017

Opsummering af: Marts '17


Marts gik så surrealistisk hurtigt, som tiden generelt bare gør for mig lige nu (hvordan kan vi allerede være en uge inde i april???). Marts har været smækfyldt med gode stunder, lange gåture og fantastisk selskab. Det har været en måned med overskud, med godt humør og jeg har endelig kunne mærke, at de lysere dage er kommet. 

I marts har jeg læst omkring 2700 sider fordelt på 8 færdiglæste bøger. Af de læste bøger var der 2 anmeldereksemplarer og 2 gaver fra forlag - stort tak til HarperCollinsNordicAlvilda og Lovebooks for dem.

Månedens bedste bog var uden tvivl Elle Kennedys 'Kamp til stregen', der er den fjerde og sidste bog i 'Off-Campus'-serien og som simpelthen var alt hvad jeg havde håbet på!

Månedens antiklimaks oplevede jeg ikke rigtigt i marts, hvilket jo altid er en dejlig overraskelse. 

Status på Goodreads-mål er 18/75 og jeg er atter on track og jeg håber virkelig, at jeg bliver dér. 

Status på Mountain TBR-mål er 9/36, hvilket vil sige, at jeg fortsat er med på den udfordring. 

Nye bøger har jeg i farten desværre mistet lidt overblikket over, men jeg tror at status er: 4 bogkøb, 3 nye anmeldereksemplarer og yderligere 2 bøger, fra én der havde ryddet op i sin bogreol. 


Hvordan har din marts måned været? 

6 kommentarer:

  1. Sikke I alle snakker om hende Kennedy. Måske jeg snart skulle samle dem op.
    Min marts har været ret fantastisk. Fyldt med hyggelige stunder, trods en hulens masse overarbejde. Men altså... #livet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du har lyst til at dykke ned i nogle sjove, hede og søde bøger, så må du hellere gå igang, ja. :D
      Dejligt at høre og ja, livet (arbejde) skal der også være plads til. <3

      Slet
  2. Min marts gik også rigtig hurtigt - og da det egentlig bare var en måned, der skulle overstås (håndværkere i hjemmet hver dag og alt for travlt generelt), så passer det mig aldeles fint, at vi nu er gået i gang med foråret, og vi har fået vores hjem igen ;-)

    Skal du være med til read-a-thon senere på måneden?


    Mvh
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, så må det også være rart med lidt privatliv igen! <3
      Ja, det er i hvert fald min plan. Jeg skal dog til konfirmation på dagen, så jeg starter nok lidt senere - nu må vi se. :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Det er en årlig udfordring, der handler om at få læst en masse af de ulæste bøger på din reol. Du vælger et 'bjerg' og får læst det antal bøger, det kræver for at kunne bestige det. :-)
      Læs eventuelt mere her: https://myreadersblock.blogspot.dk/2016/11/2017-mount-tbr-challenge-sign-up.html

      Slet