tirsdag den 20. december 2016

Secret Santa '16

Traditionen tro har Sabina fra bloggen 'Frk. Hyms' igen i år planlagt et Secret Santa-arrangement og der var ingen tvivl - selvfølgelig måtte jeg bare være med.

Der er noget så hyggeligt ved at overraske en sød blogger med en gave der, forhåbentligt, passer lige til dem.
Dét at udvælge den helt rigtige bog, finde lidt lækkerier og måske endda lidt ekstra hygge til pakken, er simpelthen den mest skønne juletradition, der er kommet her i bogbloggerland!



Min egen pakke hentede jeg på posthuset lørdag morgen og det har været en kamp ikke at flå papiret op og nyde godterne gemt inden i. Dog er min plan at gemme pakken til d. 24. december - om jeg så kan det, ja, det er en helt anden historie.
Pakken er sendt fra sødeste Luna og åh, hvor jeg glæder mig til at se, hvad hun har fundet på af spændende ting, når kalenderen siger juleaftensdag! 


Pakken som jeg selv skal sende afsted er dog lidt af en anden historie. Faktisk har det været lidt bøvlet i år og bogen til pakken har derfor været vildt forsinket, suk!
Jeg har dog langt om længe fået sendt pakken afsted til modtageren og jeg håber virkelig bare, at den falder i god jord.

Den ekstra ventetid har til gengæld også givet mig mere tid til at hygge om pakken og jeg gik måske, måske ikke, lidt over-board ...


Jeg har virkelig nydt at være med igen i år, så et stort tak til Sabina, for at lade os alle være nisser for en stund!

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for at deltage - jeg er vild med hvor meget I støtter op om det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo simpelthen også bare et fantastisk arrangement! <3

      Slet