fredag den 9. december 2016

Konkurrence #13: Min fødselsdag '16

"And in the end it's not the yearss in your life that count, it's the life in your years."

I dag fylder jeg endnu engang år og fordi jeg er så evigt taknemmelig for jer, mine kære læsere, så synes jeg, at I skal være en del af fejringen i form af en lille konkurrence.
Gaven du kan vinde er den fantastiske bog 'It Ends With Us' af Colleen Hoover, som absolut er en af de bøger, der har gjort størst indtryk på mig i år (du kan læse min anmeldelse af bogen her).
Colleen Hoover kan noget ganske særligt og det vil jeg så forfærdeligt gerne dele med jer.


Med i pakken følger et fint bogmærke fra SkinnyHues, hvorpå der står "Sleep less, read more" - et citat der er helt OK at leve efter, hvis bogen påvirker dig på samme måde, som den gjorde mig.
Derudover følger der selvfølgelig også lommetørklæder med - for, igen, hvis bogen påvirker dig, som den påvirkede mig, så vil du få brug for dem.

For at være med i konkurrencen skal du blot:
💮 Følge bloggen på Bloglovin'.
💮 Skrive en kommentar til dette indlæg.
💮 Have en dansk adresse, som gevinsten kan blive sendt til.
💮 Tilføje din emailadresse i kommentaren, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.

Konkurrencen løber til d. 30. december kl. 12.00 - held og lykke og rigtig god fredag til jer alle. 

27 kommentarer:

  1. Hold da op - tillykke tillykke og nej hvor vil jeg gerne vinde den bog - elsker hendes bøger ! :) God jul og godt nytår - håber du får en fantastisk fødselsdag ! Marielouiseroenning@gmail.com

    SvarSlet
  2. Ej! Den har jeg hørt meget godt om :)
    Held og lykke til alle.

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med din fødselsdag!! Jeg er selv begyndt at blive ret hooked på Hoover, efter jeg læste "Måske en dag", og denne her bog er faktisk den næste jeg gerne vil læse! :D
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  4. Efter din strålende anmeldelse har jeg virkelig gerne villet læse den! :)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  5. Den vil jeg meget gerne læse.

    Hilsen Mie K

    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  6. Kæmpe stort tillykke med dagen, din smuksak! <3

    Rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen.. Jeg kender slet ikke Hoover - det er da en fejl, kan jeg læse..
    Håber at du får en dejlig dag.

    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med fødselsdagen søde Malene <3
    Det lyder virkelig som en bog jeg skal have læst :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Tusind gange tillykke med fødselsdagen! Jeg håber, du har haft en helt fantastisk dag :D

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jamen tillykke! Og sikke gavmild du er, det må jeg give dig. Tak skal du have ^^

    natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Et meget stor tillykke med fødselsdagen og et højt hurre:-)
    Deler din giveaway på min ene blog:
    "Giveaways i Danmark"
    Glædelig 3.advent:-)

    SvarSlet
  12. Den lyder spændende :)
    Idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg elsker elsker elsker Colleen Hoover mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen!

    Jeg krydser fingre :) caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Glædelig jul :)

    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med fødselsdag, søde Malene <3 Sikke en fin konkurrence! Jeg ønsker dig den dejligste december :0)
    crossingjourneys@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke :-) Jeg følger med på Bloglovin. linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  18. Stort tillykke - altså Colleen Hoover! Hun er jo så dygtig!

    Følger allerede med via Bloglovin' - og min mail er: Benteskou (a) Gmail.com

    SvarSlet
  19. Tillykke med fødselsdagen og glædelig jul til dig og dine nærmeste :)
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Åh denvil jeg gerne læse...glædelig jultil dig og dine✨
    dolomedes_spider@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med fødselsdagen :)

    Lækker præmie.
    Leslie B.S. // Lesliespam89@gmail.com

    SvarSlet
  22. Uhhh hvor lyder det skønt!! Tillykke med fødselsdagen! Syntes det et en fantastisk idé du fik der! Håber du havde rigtig god dag, blev forkælet af familien og fejret af venner! Gik spist for meget kage og boller og drukket kakao!at familie og venner sang fødselsdagssang for dig glædeligt, hør og piw falsk som det nu sig hør sig til! Syntes det er en fantatisk præmie! Har næsten lige læst Off-campus serien og jeg slugte den råt og kunne slet ikke finde min seng så var klatøjet flere dage i træk! Så bogen og bogmærke vil passe perfekt på mig! Især når i siger bogen er såå go! ❤����������
    Mange hilsner Malene Erika
    (maleneeek@hotmail.com)
    P.s. krydser fingre og alt andet i håbet om en tidlig fødselsdagsgave! Har nemlig fødselsdag den 19 januar! Hihi

    SvarSlet
  23. Stort tillykke! Og hvor er det bare fint at du laver en konkurrence i forbindelse med din egen fødselsdag - selv elsker jeg fødselsdage (specielt min egen), og jeg synes virkelig det er en fin måde at gøre det på!

    carolinethomassen(a)gmail.com

    SvarSlet
  24. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg deltager meget gerne i din fine give away(:

    Heidi W.N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Stort tilykke med din fødselsdag :)
    Den bog ser meget spændende ud og den lyder som lige noget for mig, hvis den er sød og romantisk og måske en smule trist <3
    Godt nytår!

    SvarSlet
  26. Lyder som en god bog og tillykke med dagen håber du fik en god dag. :)

    Sorensen0312@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hjerteligt tillykke og et højt forsinket hurra skal lyde her fra mit lille skjul:-)
    Dejlig giveaway, jeg vil gerne være med, den vil være rar at læse i vinteren.
    Et super godt nytår ønskes du og dine:-)

    SvarSlet