søndag den 18. december 2016

4. søndag i advent - Vind signeret udgave af 'Hvis jeg var din pige'

"Christmas is never over, unless you want it to be... Christmas is a state of mind."


I år vil der, for at bidrage lidt til julestemningen, være julerelaterede indlæg hver søndag i advent.
I dag vil jeg fejre årets sidste søndag i advent med en lille giveaway med en, hvis jeg selv skal sige det, absolut fantastisk præmie: et signeret eksemplar af 'Hvis jeg var din pige' af Meredith Russo.



Amanda Hardy er den nye pige på skolen. Ligesom alle andre vil hun gerne få nye venner og passe ind. Men Amanda har en hemmelighed. Og hun vil ikke så tæt på nogen, at de risikerer at opdage den. 
Men da hun møder den søde og venlige Grant, kan Amanda ikke lade være med at lade ham komme tæt. De tilbringer mere og mere tid sammen, og det begynder at gå op for hende, at hun mister for meget ved at holde ham på afstand. Hun ønsker mere og mere at dele alt med Grant - også sin fortid. 
Men Amanda er bange for, at når han først kender sandheden om hende, vil han ikke kunne se bort fra den. For Amandas hemmelighed er, at hun før hed Andrew. 

Vil sandheden koste Amanda hendes nye liv - og ham, hun har forelsket sig i? En roman om et spændende og aktuelt emne af en forfatter, som selv har oplevet det.


Du kan læse min anmeldelse af denne enestående bog her og vid, at det er en bog jeg i høj grad anbefaler til alle. 

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at skrive en julehilsen i kommentarfeltet og tilføje din email-adresse i kommentaren, så jeg kan komme i kontakt med dig. Derudover skal du have en dansk adresse, som bogen kan blive sendt til. 

Konkurrencen er venligt sponsoreret af Forlaget Carlsen og løber til d. 26 dec. kl. 12.00 - held og lykke.

24 kommentarer:

  1. Årh, hvor lyder den god!

    Glædelig jul til dig og dine kære - jeg håber at den bliver fyldt med gran, kanel og julemagi, præcis som den var i barndommen :)

    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Glædelig jul pony! Du ønskes en god jul med dejlige mor'randi og resten af din familie <3 håber det nye år bringer lykke (og mere tid med mig) <3

    Mail:br0kenlilly@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Glædelig jul. Jeg håber der gemmer sig bøger i nogle af dine pakker under juletræet.

    laesehestmedfantasy@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg har hørt så meget om den, og jeg vil virkelig gerne læse den.

    Jeg håber at du har haft en dejlig december måned, og får en hyggelig jul med dine nærmeste <3

    mabrsa@live.dk

    SvarSlet
  5. Rigtig glædelig jul og godt nytår - må 2017 blive fyldt med fantastiske læseoplevelser ! Marielouiseroenning@gmail.com

    SvarSlet
  6. Glædelig jul til dig og dine kære :

    saspigen2@live.dk

    SvarSlet
  7. Rigtig glædelig jul, kære Malene!
    Dejligt at du spreder julestemning.

    Varme tanker,
    Eva Lucia
    evaluciabookblog@gmail.com

    SvarSlet
  8. Glædelig 4. søndag i advent <3
    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  9. Glædelig 4. søndag i advent og jul <3
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Glædelig jul og godt nytår :)

    maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Rigtig glædelig jul til dig og dine kære og et fantastisk nytår!

    // majaholm94@gmail.com

    SvarSlet
  12. Rigtig glædelig jul! :)

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Håber så mega meget det bliver mig evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  14. Glædelig jul herfra :)
    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  15. Ej hvor lækkert :)
    idadidda@gmail.com

    SvarSlet
  16. Glædelig jul <3

    natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Lyder som en god bog, den må meget gerne komme hjem til mig;-)
    Glædelig jul herfra;-)
    cm175@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Rigtig glædelig jul, Malene!

    Jeg vil så gerne læse den bog :-)

    benteskou (a) gmail (.) com

    SvarSlet
  19. Glædelig jul og godt nytår :-)

    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  20. Rigtig glædelig jul og godt nytår, søde Malene :D
    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Rigtig glædelig jul.
    Nu er der kun tre dage til juleaften. 🎄✨
    Det lyder som en virkelig god og vigtig bog. Krydser fingre for at den kan blive min. ☺️
    Ditte-mariechristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Rigtig glædelig jul. Må den være fyldt med julemagi og fantastiske boggaver :)

    stine-thomsen1@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Glædelig jul til du og dine,

    det lyder til at være en god bog, som jeg vil kunne hygge mig med her i vinteren, nu jeg er mest sengeliggende ovenpå arbejdsulykken.
    Flot den også er signeret:-)

    Jule nisse hilsner og læse hygge herfra:-)

    SvarSlet