fredag den 25. november 2016

Gæsteblogger #3 - Line Dalbro Schaumann


Jeg er 29 år, bor i Hals med min mand, hund og lille pige Iris. Jeg er uddannet bibliotekar og arbejder til daglig ved Aalborg Bibliotekerne. Jeg var ikke meget for at læse da jeg var barn, men så kom Harry Potter og som så mange andre, trykkede den bare på de rigtige knapper. I dag elsker jeg at læse! Mest ya og fantasy, men jeg siger ikke nej til en god kærlighedshistorie, som fx Jojo Moyes er fantastisk til at skrive.

Sociale medier: Blog - Instagram - Goodreads - Twitter - Bloglovin.


Dette gæsteblogger-tiltag, går ud på at gæstebloggeren modtager 3 ord (udvalgt med random-word-generator) og så skal skabe noget kreativt ud fra dem. Læs nærmere på det originale indlæg her og skriv endelig, hvis du har spørgsmål.

Line fik ordene:
· SPURV - TOTAL - IMPERIUM ·



Et mørke så sort at man ingenting kunne se sænkede sig over skoen. En enkelt ugle tudede derude. Man kunne ikke afgøre hvor lyden helt præcist kom fra. En spurv skuttede sig på sin gren. Vinteren var på vej. Spurven turde ikke flytte sig. Den var stadig ung, fra dette forår, og var derfor ikke helt tryg ved skoven endnu. Den var især bange for ræven som den vidste luskede rundt i skovbunden. Der var total mangel på føde dette efterår. Ræven havde været nødt til at søge langt efter føde. Den var uden for det normale territorie, nu var den i en anden rævs imperium og den frygtede for sit liv. Både ugle, spurv og ræv længtes efter sensommeren der var sluttet alt for hurtigt. Vinteren var for alvor på vej. 


2 kommentarer:

  1. HP og Jojo rocks!
    Og hvor må det være fedt at arbejde på Aalborg biblo - elsker det sted <3 (:

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig været der, men biblioteker er generelt fantastiske steder. <3

      Slet