søndag den 20. november 2016

Bogforum 2016 - Hjembragte bøger og andre godter

"We biblioholics have different priorities. We've got all our clothes in our suitcase in two minutes flat, and then we spend three hours and fifty-eight minutes deciding which books to bring."

Det kan ikke lade sig gøre (ikke for mig i hvert fald), at tage til BogForum, uden at komme hjem med en masse lækre bøger og det må jeg sandelig sige er tilfældet igen i år.
Faktisk til det punkt, hvor mine reoler er ved at give op på mig. Igen.


Som jeg viste i indlægget om min fredag på BogForum (kan ses her), havde søde Lovebooks tilføjet den fjerde og sidste bog i 'Calendar Girl'-serien af Audrey Carlan, til vores, i forvejen, utrolig lækre goodiebag.
Jeg har endnu kun læst den første bog i serien, men den er jo helt vanedannende! 


Til lørdagens YA-brunch arrangement (som du kan læse mere om her) havde Høst & Søn sørget for 3 af Ronnie Andersens bøger, nemlig 'Komatøs''6' og 'Autopilot', samt en fin lille notesbog hvor der står #bøgerduvildelemedandre på forsiden (det er bare sort på sort - derfor lidt svært at tage billede af).


Gyldendal havde også sørget for en lækker goodiebag til YA-brunchen, hvori et knap færdigt eksemplar af 'Tusinde etager' af Katharine McGee og 'Vi andre bor her bare' af Patrick Ness. Derudover gemte der sig et fint matchende krus, en YA-kalender og de fineste postkort i en æske, formet som en bog! 


Til YA-brunchen havde Carlsen sørget for et eksemplar af 'Diabolik' af S. J. Kincaid, nogle lækre læseprøver og så fik jeg også et eksemplar af 'Hvis jeg var din pige', som vil blive brugt til en giveaway på et tidspunkt.
Derudover havde Carlsen også sørget for et eksemplar af YA-romankonkurrencevinderens bog, som var 'For enden af din pegefinger' af Kristina Aamund.


Da vi lørdag også var inviteret til et hyggeligt arrangement i Tellerups baglokale, havde de også sørget for en lille godtepose hvor *hvin* 'Kongens forkæmper' af Sarah J. Maas gemte sig! Jeg har så længe villet læse Sarahs 'Throne of Glass'-serie og jeg kunne slet ikke få hænderne ned, da det kom frem at den ville blive oversat til dansk og jeg krammede den vitterligt, da jeg trak den op af gaveposen!


Af anmeldereksemplarer fik jeg 'Det litterære apotek' af Nina George med fra Bazar'George' af Alex Gino fra Alvilda og 'Vejen til Panteon' af Boris Hansen med hjem fra Tellerup. Derudover fik jeg også dét kort, der er at finde i Boris' bog med, som I kan se under bøgerne. Jeg mangler lige en ramme og så skal det op på væggen! 


Selv fik jeg købt 'Odinsbarn' af Siri Pettersen og 'Orange er det nye sort' af Piper Kerman. Sidstnævnte var et komplet impulskøb, da vi stod i kø til en signering og 'Odinsbarn' har jeg længe villet læse - især efter at have fået toeren (Råddenskab) til Bogbloggertræffet i september.
'Monstre' fik jeg til gengæld hos Aarhus Universitetsforlagets stand, hvor man fik en 'Tænkepause' af eget valg, hvis man skrev sig op til deres nyhedsbrev! 


Samlet blev det altså derfor til en lettere overvældende stak bøger, der skulle med mig hjem!
Endnu et stort tak til alle forlagene, der i år har gået så meget op i, at gøre det til en mindeværdig oplevelse for alle os bogbloggere - det er lykkedes jer så godt! Jeg er stadig helt mættet af indtryk og fantastiske oplevelser og så evigt taknemmlig for, at måtte være med til alle de skønne arrangementer - tak, tak, tak!

10 kommentarer:

  1. Sikke en stak spændende bøger :) Jeg er altså lidt varm på Diabolik, så jeg glæder mig til at høre hvad du synes om den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den lyder også ret interessant! Jeg håber, at jeg snart får tid til at læse den! :-)

      Slet
  2. Sikke dog en smuk stak! Jeg må altså også snart få fingre i 'Odinsbarn', jeg tror, den er helt ah-mazing!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald det man hører rundt omkring i blogland - jeg er ret spændt!

      Slet
  3. Åh ha, glæder mig til at høre hvad du syntes om ToG serien, for jeg elsker den bare! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih, det tror jeg også, at jeg kommer til! Det er jo trods alt Maas! :D

      Slet
  4. Sikke da en fantastisk stak! :D
    Glæd dig til Odinsbarn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også! :D

      Slet
  5. Sikke en fin stak :) Glæder mig til at høre, hvad du synes om Diabolik, den lyder nemlig vildt spændende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig også spændt! :-)

      Slet