tirsdag den 25. oktober 2016

Gæsteblogger #2 - Rikke S. F. Simonsen


Hej! Mit navn er Rikke og jeg er 23 år. Jeg bor lige pt. i Odense, hvor jeg til dagligt studerer Litteraturvidenskab på SDU (hvor jeg lige nu har tilvalg i Æstetik og Kulturanalyse). Derudover arbejder jeg som juleassistance i Arnold Busck, som jeg er rigtig glad for. Udover at læse, så kan jeg godt lide mad og oplevelser – især at gå i biografen, teateret eller lignende – men selvom jeg nyder at læse, så kan jeg også sagtens gå i byen eller feste i weekenderne. Jeg er meget udadvendt, og elsker at møde nye mennesker.

Min blog ”Flyv med mig” er en god blanding af en masse litterære ting. Jeg skriver boganmeldelser, giver anbefalinger og tips, skriver om oplevelser eller events, og indimellem er der også nogle videoblogs og andre finurlige ting.

Sociale medier: Blog - Facebook - Bloglovin - Personlig Instagram Bookstagram - Twitter.

Kærlig hilsen

Rikke Simonsen


Dette gæsteblogger-tiltag, går ud på at gæstebloggeren modtager 3 ord (udvalgt med random-word-generator) og så skal skabe noget kreativt ud fra dem. Læs nærmere på det originale indlæg her og skriv endelig, hvis du har spørgsmål.

Rikke fik ordene:
· KOMA - TILGIVE - CENTRAL ·



 Hjertestik - Af Rikke Simonsen

Allerførst var det sød musik,
flyvske kys og berøringer
indtil du skød mig ned.

Du er min centrale modsætning
alt det, som jeg ikke er
og jeg kan slet ikke håndtere det.

Det føles som en endeløs koma
og jeg kan slet ikke vågne,
så jeg forbliver bare i mørket.

Jeg ved, at jeg ikke bør
men mit hjerte længes så voldsomt
og du er atter tilgivet.

Knus mit hjerte endnu mere,
stykkerne kan alligevel ikke samles.
Du har fanget mig i dit spind igen.

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med det her koncept <3 Og vild med hvad Rikke fik ud af det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg så glad for at høre. <3
      Og ja, hun har virkelig gjort det godt!

      Slet
  2. Tusind tak for at jeg måtte lege med <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak fordi du ville mus! <3

      Slet