torsdag den 22. september 2016

Konkurrencevinder: Sandsnogens Bid


Pyh, jeg er godt nok lettere forsinket, men jeg har endelig fået 3 vindere af min giveaway!

Jeg har sendt en mail ud til de heldige vindere: Marie-Louise, Laila og Bente - stort tillykke! 


Tak til alle jer der har deltaget og frygt ej, jeg har allerede luret en giveaway ovre hos Rikke, så skynd jer derover, hvis ikke I var heldige denne gang. 




Lige til sidst vil jeg lige sige, at det virkelig ærgrer mig, når deltagerne ikke læser betingelserne igennem (de få der nu endelig er) - det er så synd, at jeres deltagelse ikke 'tæller', fordi I er for hurtige til at deltage - husk det nu i fremtiden, I søde folk. 

2 kommentarer:

  1. Åh, så smuk indpakning som altid! Og sød idé med bogmærkerne :D <3

    SvarSlet
  2. Nøj hvor jeg glæder mig til på lørdag ! ;) Glæder mig til at læse den!

    SvarSlet