torsdag den 8. september 2016

Konkurrence #12: Sandsnogens Bid

Jeg har været så ufattelig heldig, at få 3 ekstra eksemplarer af 'Sandsnogens Bid' (læs min anmeldelse af bogen her), som jeg gerne vil give videre til 3 af jer, mine søde læsere!

Det er efterhånden ingen hemmelighed, at jeg absolut elsker alt Morika-relateret og at jeg slet ikke kan få nok og derfor er det simpelthen så fantastisk, at kunne dele historien med jer!


Sekshundrede år før Eshri, Korau og deres venner atter forener Morikas to folkeslag, i den tid, hvor nationens historie bliver skabt, har hilaerne endnu magten.

I den ene ende af landet kæmper den unge kriger Aaton for at finde sin plads i hilaernes hierarki. I den anden ende forsøger den sekstenårige morikaner Itua at komme overens med de forventninger, hendes familie stiller til hende.

På trods af Aatons og Ituas forskellige kulturer, historie, liv og drømme, flettes deres skæbne sammen i dét, der både skal blive Morikas største myte og dybeste tragedie




Alt du skal gøre for at deltage i konkurrencen, er at skrive en kommentar her til indlægget, hvor du fortæller om den bedste bog du har læst i år!
Derudover kunne det selvfølgelig være virkelig lækkert, hvis også du fulgte bloggen på bloglovin', men det er ikke et krav og så skal du selvfølgelig have en dansk adresse, hvortil bogen kan blive sendt! 

Husk endelig også at skriv din email i kommentaren, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige!

Konkurrencen løber til d. 18 september kl. 10.00.


Held og lykke! 

12 kommentarer:

  1. Den bedste bog jeg har læst i år indenfor fantasy genren er "Ravnens hvisken" den tog fuldstændig bagdelen på mig og måske netop derfor er jeg vild med den. Jeg mangler stadig at læse denne serie - så måske kan jeg begynde med denne! Marielouiseroenning@gmail.com

    SvarSlet
  2. Den bedste bog jeg har læst (eller nærmere lyttet) i år, må være "21 måder at dø". Det var en fantastisk ubehagelig oplevelse for mig.

    Sofie.slott@gmail.com

    SvarSlet
  3. Umiddelbart vil jeg sige Mørkets søn af Jeanette Hedengran & Tina Sanddahl. En skøn fantasyhistorie hvor siderne næsten vender sig selv,så herligt et univers at læse sig ind i.

    Hilsen Susanne
    circe@os.dk

    SvarSlet
  4. Ih, det er svært at vælge én bog, som den bedste jeg har læst i år. 'Dronningen af Tearling' af Erika Johansen var virkelig, virkelig god, så det må blive den jeg nævner :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Tror den bedste bog jeg har læst i år må være 'Forbandede kærlighed' af Colleen Hoover... Den overraskede mig meget :)

    Hilsen Mia / tulipanbusk@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Den bedste bog himmel den er svær men tror det må blive blodets magi. Men jeg elsker alle mine bøger så det er meget svært at vælge
    Hilsen
    Laila
    lly13space@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Det må være Ildenglen af Laini Taylor - viiiirkelig god fantasy :-)

    Benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg måtte lige ind og tjekke min goodreads for at se hvilke bøger jeg faktisk har læst i år, men derud over var der ingen tvivl.
    De bedste bøger jeg har læst i år er Clockwork af Philip Pullman og Vindens Navn af Patrick Rothfuss. Begge helt fantastiske fortællinger som jeg kun kan anbefale andre at læse :D

    Dejlig konkurrence :)

    Hilsen Kristina
    k.vallentin@gmail.com

    SvarSlet
  9. Uhh der er mange. Jeg kan ikke beslutte mig for en bestemt, men Ravnens hvisken , Talon sagaen bog 1+2 og Legend!
    Der er jo også en masse andre gode, men man må jo begrænse sig!

    SvarSlet
  10. Caldera var jeg vild med.....og vil gerne læse meget mere i genren

    SvarSlet
  11. mmilling@outlook.dk

    Den bedste bog jeg har læst er den første bog i serien om Harry Potter . Det er en bog som for 15 år siden åbnede mine øjne for serien, som sebere har påvirket hele mit liv. Hvis jeg står i en svær situation, eller ikke ved hvordan jeg skal handle, tænker jeg på, hvad Harry og hans venner ville have gjort :)
    - Marie

    SvarSlet
  12. Sikke et svært spørgsmål for (heldigvis) har jeg læst mange gode :)
    Efter lidt tænketid må jeg dog sige Bare en dag af Gayle Forman.

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet