søndag den 31. juli 2016

Siden sidst

Som nogle måske har lagt mærke til (og ellers er jeg den trælse type, der nu gør jer opmærksom på det), så har bloggen lagt øde de seneste uger, hvilket der er flere grunde til, tror jeg.

Det hele begyndte, da jeg startede i et fire ugers praktikforløb, fordi både jobcenteret og a-kassen helst så, at jeg kom igang med noget - omend bare for en kort periode.
Heldet var for en gangs skyld med mig og den lokale Arnold Busck kunne godt bruge mig for en stund. En ordentlig hverdag startede op igen og med fuldtids-praktik, var energien ikke til, hverken at blogge eller at læse som sådan.
Aftener og fridage er i stedet for gået med Gilmore Girls, afslapning og gode gåture *host* Pokémon Go *host*.
Endnu heldigere skulle det dog vise sig at jeg var, fordi egentligt kunne butikken godt bruge mig lidt længere og jeg står nu - langt om længe, efter et langt halvt år hjemme - med et fast arbejde, omringet af bøger, som jeg jo holder så meget af.



Dagene går så afsindigt hurtigt, men jeg er nu også ved at falde ind i en god rutine - både med jobbet og med at finde tid til folkene i mit liv, og derfor tror jeg også, at bloggen stille og roligt vil blive vækket til live igen.
Undervejs har jeg haft god tid og mulighed til at tænke over, hvad jeg egentligt vil med bloggen og det har været temmelig rart, lige at få en uplanlagt, men tiltrængt pause herfra. Ideer har jeg nok af og jeg håber også, at det er nogle jeg kan få indført og dermed få givet bloggen lidt nyt liv.
Jeg vil nok ikke blogge så fast/ofte, som jeg før har gjort, men jeg er her stadig og jeg er stadig meget interesseret i, at dele min bogglæde med jer derude!

Tak fordi I er jer, fordi I er så tålmodige med mig og fordi I følger med her på bloggen!

32 kommentarer:

  1. Det var da også noget af et fantastisk job for en bogelsker!!! :D tillykke med jobbet ;D

    SvarSlet
  2. Du har været savnet, men hvor er det skønt at høre, at det går så godt 'på den anden side af skærmen' :D <3 Stort tillykke med jobbet, det lyder perfekt at være omgivet af bøger og bogelskere i hverdagen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Karina - jeg er virkelig også glad for lidt medvind! :D <3

      Slet
  3. Nej hvor fedt for dig :) tillykke med arbejdet!

    SvarSlet
  4. Tillykke med jobbet! Det lyder som et rigtig godt job for en bogelsker, som de andre siger :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er det virkelig også! :D Tak!

      Slet
  5. Hvor er det dejligt for dig ( og skønt at du fortsætter med at blogge ). En boghandel er bogelskeres paradis og bankkontoens mareridt. Held og lykke med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, det er nemlig et virkelig farligt job, rent økonomisk! :P
      Tak - får vidst brug for det! ;)

      Slet
  6. Stort tillykke med arbejdet! Hvor er det fedt for dig :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  7. IH, tillykke med jobbet! Hvor fantatisk! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak! Jeg er også bare SÅ glad! :D

      Slet
  8. Jeg blev sååååå glad, da det poppede op på Facebook, at du havde udgivet et nyt indlæg. YAAAY <3

    (og YAY for jobbet, men det har jeg vist sagt et par gange :D)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, hvor er du sød! Og ja, måske en gang eller to? :P <3

      Slet
  9. Stort tillykke med jobbet, som lyder rigtig dejligt. Det fortjener du.

    SvarSlet
  10. Welcome back :D Og tillykke med dit nye arbejde. Det må være lækkert at arbejde et sted blandt bøger, når man elsker dem så højt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er virkelig også dejligt! Og hyggeligt! :D

      Slet
  11. Dejligt, og tillykke med det nye job. Det er nu så hyggeligt med et job i en boghandler. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det virkelig! Tak skal du have. <3

      Slet
  12. Stort tillykke med jobbet! Hvor må det altså bare være fedt (omend også ret farligt) at gå på arbejde og være omringet af så mange skønne bøger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig lækkert! Og ja, en smule farligt... ;)

      Slet
  13. Kæmpe tillykke med jobbet, Malene! Det er så dejligt for dig! <3

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med jobbet! Det er jo bare det helt perfekte sted for en bogelsker <3

    SvarSlet
  15. Tillykke - også til butikken der har været så heldig at få en ægt bogelsker ind! Jeg ved ikke noget bedre end at komme ind i en boghandel, hvor personalet bobler af læseglæde, og nyder at dele den med kunderne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Nej, vel? Det er så altid lækkert med personale, der brænder for det de laver! <3

      Slet