mandag den 6. juni 2016

Videoblog #15 - Summer Lovin' Book-Tag!

Vi elsker jo alle et hyggeligt bogtag (right?), så jeg har fundet et par sommerlige bogtags, der vil komme her i løbet af sommeren og jeg håber at det bliver lige så hyggeligt for jer, som det er for mig! 



Tagget er originalt lavet af youtuberen Books and Bullshit og jeg har forsøgt at oversætte det til dansk (tydeligvis skal jeg ikke være oversætter i mit næste liv. 
Jeg har som nævnt i videoen tagget NikolineLouise og Karina, som jeg håber vil lege med og føre tagget videre! 

Spørgsmålene: 

  • Starten på sommeren: Vælg en bog, med en fængende første linje.
  • For varmt til at gå ud: Vælg en bog, til en dag indenfor.
  •  Sommer road-trip: Vælg en bog, du ville tage med dig.
  • Iste godhed: Vælg en bog med et koldt scenarie.
  • Grum solskoldning: En bog du virkelig ikke har kunnet lide i år.
  • Sydende varm sommerlæsning: Anbefal en af de bedste bøger du har læst I år.

Jeg håber, at I alle nyder sommeren!



8 kommentarer:

  1. Jeg er enig med Rikke - og jeg glæder mig til at lege med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er jeg glad for søde Nikoline! <3

      Slet
  2. Skøn video! :D Og tak for tagget, jeg vil selvfølgelig gerne lege med! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt! <3 Jeg er sikker på, at det nok skal blive hyggeligt! :D

      Slet
  3. En så fin og sød video ❤ Altid hyggeligt at følge med hos dig og se dine boglige indslag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Karina - tak, tak, tak! <3

      Slet