onsdag den 8. juni 2016

En rejsende bog #2 - Harry Potter og De Vises Sten

"Sandheden ..." Dumbledore sukkede. "Den er en smuk og frygtelig ting og bør derfor behandles med stor forsigtighed."

Jeg har endnu engang været så heldig, at have besøg af en fin og fantastisk rejsende bog. 
En rejsende bog, er en bog sendt afsted på en rejse (sjovt nok), hvor den ender ved forskellige bogglade mennesker, der dokumenterer om besøget på deres sociale medier, læser bogen og sætter sit præg på denne og efter et par uger, sender den videre til en ny glad læser!
Denne gang var det 'Harry Potter og De Vises Sten', som Karina har sendt afsted på eventyr rundt i vores kære land og som jeg virkelig har nydt at have som gæst! 


Det var absolut magisk og fantastisk at vende tilbage til Hogwarts endnu engang og historien var stadig lige så fangende, spændende og skøn, som den var, første gang jeg læste den!

Jeg forsvandt ind blandt siderne og fik også mit brev, jeg fandt forvirret frem til platform 9 3/4 og fik min plads blandt alle de søde Hufflepuffere, da jeg endelig var nået frem (også selvom Pottermore mener, at jeg nu er en Ravenclaw). Sammen med Harry og mine andre venner, var jeg ganske enkelt, endnu engang, på et eventyr uden lige.
Bedre bliver det absolut ikke, vel? 

Sagen er dog den, at jeg jo ikke skal beholde Harry for mig selv det næste år, men at han gerne skulle videre ud og møde flere søde danskere, samt opleve vores skønne land. 
Så derfor: har du en boglig blog, eller boglig instagram, og kunne du godt tænke dig at få dit 'optagelsesbrev' til Hogwarts? Så skriv du en kommentar her under indlægget - gerne med din mail - og så tager jeg kontakt til dig.


Du kan læse Karinas originale indlæg her, hvor der også står lidt nærmere omkring hvad det hele går ud på.

6 kommentarer:

  1. Ejj hvor en fin ide. Harry Potter er bare så fantastisk, og det kunne være spændene at have ham på besøg. Elsker konceptet med rejsende bøger, så måske jeg engang kunne prøve det��

    Jeg blogger på www.sial.dk, om alt muligt men en stor trang til det boglige univers��

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt, at du er interesseret - Bogen har dog fundet sit nye rejsemål, men du kan følge med på instagram hos @Eeyorenyk og måske på www.cautious.dk, hvis hun vælger at bruge sin hjemmeside også! I så fald kan du jo give besked, om at du ønsker at have besøg af den! :-)

      Slet
  2. Hvor er det skønt, at du og Harry har hygget jer! <3 og så fint indlæg du har lavet om det. Det bliver spændende at se, hvor han ender henne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været så dejligt! <3

      Slet
  3. Åh hvor er det en fin ide. Jeg vil gerne være med! :D

    Anne-p@hotmail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor skønt Anne! Bogen er dog inden længe på vej mod Katja, der var hurtigst på aftrækkeren, men du kan jo give hende en melding om, at du gerne vil lege med! :-) Du kan finde hende på instagram under @Eeyorenyk eller www.cautious.dk <3

      Slet