mandag den 9. maj 2016

Videoblog #13 - Nyt på reolen

Eftersom jeg ikke har udgivet én eneste videoblog i år og det også er ved at være et godt stykke tid siden, at jeg har vist mine nyeste bøger frem, besluttede jeg mig for at slå det sammen! Så her får I en video af mig der plaprer løs i en lille halv time (sorry)!



Derudover skal der lyde et stort tak til forlagene: FacetFlamingoGyldendalCarlsenAlvilda, Copenhagen StorytellersCiceroLovebooksMellemgaard og HarperCollins Nordic for alle de fine anmeldereksemplarer! 

Har du fået nogle nye og spændende bøger hjem for nyligt?

16 kommentarer:

  1. Jaaaa, hvor hyggeligt med en video! :D og sikke mange fine bøger, du har anskaffet dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Wihuuuu! JA! SÅ mange GODE og fine bøger!! Det kan vi godt lide. <3

      Slet
  2. Jeg elsker, når folk lader deres entusiasme overtage, når de filmer - det er så hyggeligt :D Og det er da svært ikke at snakke længe, når du har fået så mange fine bøger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, det er jeg da glad for at du synes. :P
      Og nej, det er jo lige det! :D

      Slet
  3. Elsker dine videoer :)
    Jeg kom til at shoppe bøger, da jeg var i Stockholm i weekenden. Det var på ingen måde planlagt, men jeg er glad for bøgerne, jeg fandt :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor spændende! <3 Det er altså også lækkert med sådan nogle surprise-bogkøb. :D

      Slet
  4. Jeg er helt enig med Camilla - der er nu noget ved vi deoer, hvor entusiasmen for bøger og forfattere overtager bloggeren :) Især da du krammede din bog og viste bogen fra Gyldendal ved siden af dig for at vise hvor godt i ville passe sammen. Hehe.

    Det er også din entusiasme som gør at jeg nu overvejer om jeg skal læse både Hoover og Kennedy. Jeg har godt set folk snakke om dem, men ikke været helt sikker. Nu må jeg hellere få kigget lidt nærmere på dem. Hvordan faldt du egentlig selv over Hoover?

    Som jeg netop skrev på Twitter - din video var helt perfekt til aftenens togtur hjem fra København og dette var både energimæssigt og minutmæssigt. :) Nu må jeg hellere få opdateret min tbr-liste og jeg synes, at det er så godt med jer bloggere som i jeres hauls både viser anmeldereksemplarer og selvindkøbte bøger. Det ville jeg også selv gøre, hvis jeg lavede hauls :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er svært ikke at være entusiastisk med så skønne bøger jo! :D

      Hoover faldt jeg over på Kindle for et par år siden! Hendes bog 'Hopeless' var på tilbud og PUF, så var jeg hooked! :D

      Det er jeg glad for at høre!
      Hvis jeg nu decideret kaldte mine indlæg/videoer bookhauls, så kunne jeg godt finde på at nøjes med dem jeg selv har købt, for det er lidt det, jeg forstår ved ordet 'haul'. Men disse indlæg, hvor jeg bare generelt viser hvad der er nyt på reolen, ser jeg ingen grund til at udelade anmeldereksemplarerne i. :)

      Slet
  5. Hvor er du sød <3 Kunne ikke lade hver med at smile da jeg så din video.

    Jeg har selv fået Dragerne af Julia Kagawa og jeg glæder mig så meget til at læse den :D Jeg har længe overvejet at kontakte Gyldendal, for de har så mange bøger jeg gerne vil læse dem. Kontaktet du dem bare, og var det svært?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da glad for at høre!

      ÅH, det kan du også roligt - den er SÅ god!
      Ja, jeg skrev dem bare en mail og det var slet ikke svært. :-) De er så søde derinde!

      Slet
  6. Åh, hvor jeg dog elsker at se videoer om bøger :) Dejlig video!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan nogle er altså også bare hyggelige! Tak! <3

      Slet
  7. Hihi du er en sød mus! Skønno video :D

    SvarSlet
  8. Ih hvor var det en hyggelig video! Tak for god og lærerig underholdning, nu hvor jeg ligger syg på sofaen og keder mig mega meget! Det var bare så hyggeligt at være med! Flere af den slags videoer tak :D (og så ser du skøøøøøn ud!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord, søde Luna! <3

      Slet