søndag den 1. maj 2016

Min måned i bøger #22

April har været en stille måned, der er gået med konfirmations forberedelse og fejring, på at se flere sæsoner af forskellige serier, på Dewey's read-a-thon, der egentligt ikke bragte så meget læsning, men en del hygge og måneden er blevet brugt på at nyde tiden med folk omkring mig. 
April har på så mange måder været fantastisk og hyggelig - alt hvad jeg har haft behov for og mere til. 
På læsefronten blev det til 6 bøger, der alle var underholdende og specielle på hver deres måde.


Udover bøgerne på billedet har jeg også læst 'Point of Origin: A Legacy Novella' og 'Som stjernerne står' som e-bog. 


April måneds læseoplevelser har alle været gode og specielle på hver deres måde, men der var faktisk kun én enkelt bog, der virkelig fejede benene væk under mig og det var 'Rød Dronning', som Gyldendal har været så søde at sende til mig som anmeldereksemplar.
Den var alt jeg havde forventet: spændende, dramatisk og fangende, men det skal der nok komme en anmeldelse om snart! 


Er der en bog du har læst i april, som du synes jeg også skal læse? 

4 kommentarer:

  1. Jeg synes, du skal læse 'The Princess and the Goblin' - et rigtig sødt eventyr, som jeg læste under Read-a-Thon :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh! Den har jeg smidt på min to-buy liste med det samme! Tak for anbefalingen! <3

      Slet
  2. Så enig, Rød Dronning er fantastisk! :)

    SvarSlet