lørdag den 2. april 2016

Min måned i bøger #21

Marts har været fyldt med rod - flytterod for at være helt præcis. Midt i marts fik jeg min egen lejlighed, noget jeg både har savnet og gruet for i lang tid og selvom jeg ikke er helt glad for min situation generelt lige nu, så er det rart at have mit eget igen. 
Marts har derfor stået på at pakke ned, flytte og pakke alt ud igen og på at forsøge, at finde mig selv, midt i alt rodet. Marts blev måneden hvor jeg igen raskmeldte mig og derefter trådte jeg ind i verdenen som ledig og jobsøgende. Jobsøgningsdelen er ret frustrerende - en frustration jeg virkelig godt kunne undvære, men som jeg tager i stiv arm. 
Dagene tages stadig en ad gangen, selvom jeg godt tør at se lidt fremad nu, for at lede efter den eventuelt rette sti, jeg skal følge.


I marts fik jeg, på trods af al flyttestressen, læst 10 bøger og endnu engang har jeg været heldig, for ikke én har skuffet mig. 

Månedens absolut bedste læseoplevelse har uden tvivl været 'Lady Midnight' - en bog jeg har ventet længe på og gensynet med Cassandra Clares univers om Shadowhunters var kærkomment. 
Derudover blev jeg virkelig blæst bagover af 'Pigen og Mørkningen', der bød på en afsindigt spændende læseoplevelse! 

Nu hvor jeg er gået igang med at se fremad, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad april byder på for dig? 

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker dit krus! Og sikke mange herlige bøger. 'Nobody' er jo bare fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i det!
      Meget - skønskøn læsemåned!

      Slet