mandag den 4. april 2016

Flyvehjørnet #2

De søde piger Simone fra Boghjørnet og Rikke fra Flyv med mig udgiver hver måned nogle udfordringer under #Flyvehjoernet. 
Marts-måneds udfordring lød på, at læse en bog, af en dansk forfatter.
Jeg har VILDT mange bøger af danske forfattere, som jeg endnu ikke har fået læst, men jeg de 4 bøger på billedet, var dem jeg nåede. 


'Tågeslør' og 'Skæbnebånd' er de sidste to bøger i serien 'Blodets Bånd', der er skrevet af den dygtige Pernille Eybye. Det er en serie jeg har været igang med i flere år og det var både hammer spændende og super trist, at nå til vejens ende med Viking, Kassie, Anastasia og alle de andre, jeg holdt så meget af i serien.

'Mørkets Søn' er en bog jeg har hørt så meget godt om og selv om at jeg blev utroligt glad, da jeg vandt bogen sidste år, så nåede jeg simpelthen bare aldrig til den. Månedens udfordring var dog den perfekte undskyldning og jeg blev hurtigt suget ind i et utroligt spændende univers! 

Sidst men ikke mindst fik jeg 'Limbo' af Kevin Japsen ind ad døren som anmeldereksemplar af forlaget for en uges tid siden og hurtigt røg den med i bogstakken til udfordringen. 
Bogen var virkelig god, omend desværre utroligt hurtigt overstået - anmeldelsen kommer snart. 

April måneds udfordring er selvfølgelig også ude nu og den går ud på at anbefale en bog
Det er noget jeg tænker, at vi alle kan være med til og jeg har også lagt hjernen i blød!

Fik du læst nogle bøger af danske forfattere i marts? 

4 kommentarer:

  1. Det er så sejt at du fik læst så mange! :D

    SvarSlet
  2. Hvor er det altså fedt, at du nåede igennem hele fire bøger, der passede til udfordringen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare fedt med nogle udfordringer der sætter gang i læse-inspirationen! :D

      Slet