tirsdag den 1. marts 2016

Min måned i bøger #20

Februar måned har været kortere end alle de andre og bød, for mig, på endnu en stressende og følelsesladet måned. Jeg har dog søgt ly for al virvaret, i en masse forskellige læseoplevelser - hele 15 af slagsen endda - der stort set alle har været skønne og vigtigst af alt: givet mig det pusterum og den trøst, jeg så desperat havde brug for.


Ud over bøgerne på billederne har jeg også lyttet til 'Instructions' og 'Fortunately, the Milk' af den altid fantastiske Neil Gaiman på Mofibo og læst 'Vaniljens fødsel' (læs anmeldelse her) og 'Beyond What is Given' som e-bøger. 

Den absolut bedste bog, har uden tvivl været Neil Gaimans lille tale 'Make Good Art' - den mand bliver simpelthen bare ved med at overraske mig med hans skønne ord. 
Derudover var 'The Martian' virkelig spændende og 'War Horse' var en helt særlig og ganske fantastisk læseoplevelse. 

Hvad har februar budt på af gode læseoplevelser for dig? 

10 kommentarer:

  1. Wauw! Sikke en stabel! Hm... måske jeg skal prøve War Horse på et tidspunkt...

    Min februar måned var heldigvis noget bedre end januar. Min yndlingsbog i januar var også en lille sag, nemlig Perlen af John Steinbeck :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var i hvert fald positivt overrasket. :-)

      Åh, 'Perlen' er simpelthen så fin - dejligt, at du kunne lide den!

      Slet
  2. Sikke mange bøger! Skøn stak! :)
    Jeg har nydt at læse Little Women, som bare er så fin en læseoplevelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fint! Jeg burde altså også snart give mig i kast med Alcott! :-)

      Slet
  3. Sikke en fantastisk stak bøger, du har fået læst :)
    Jeg håber, at din marts måned bliver lige så god læsemæssigt, og meget bedre på den personlige front <3

    SvarSlet
  4. Hold da op, sikke en stak du har fået læst igennem!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er bestemt også godt tilfreds! :-)

      Slet
  5. Åh, 'Make Good Art'. Jeg kunne ikke forestille mig en bedre bog til en svær periode. Den fylder mig altid med øjeblikkelig inspiration og skaberglæde. Det er snart tid til en genlæsning, tror jeg. Det er nok altid tid til en genlæsning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig en ganske særlig lille bog og præcis som du siger, virkelig god til en svær periode.
      Fantastisk mand.

      Slet