mandag den 29. februar 2016

Flyvehjørnet #1

De søde piger Simone fra Boghjørnet og Rikke fra Flyv med mig udgiver hver måned nogle udfordringer under #Flyvehjoernet. 
Denne måneds udfordring lød på at læse en bog, der er blevet filmatiseret. 
Jeg fiskede et par bøger frem fra reolen der passede dertil, og endte med at få læst 'The Martian' og 'War Horse'.


Begge bøger var utroligt gode og spændende, og jeg er glad for, at jeg endelig fik dem læst! 
Jeg har endnu ikke set filmatiseringen af 'War Horse', men den af 'The Martian' kan bestemt anbefales - den er utroligt sjov og god!

Har du læst med i denne måned og hvad fik du læst? 

6 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt, du havde lyst til at deltage. Og fedt du nåede at få læst hele to bøger til udfordringen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jo også på tide, at jeg deltog. :D
      Men ja - det var ret fedt! Nu skal hjernen bare lægges i blød angående den nye udfordring!

      Slet
  2. The Martian er fantastisk, jeg kan virkelig godt lide den humor der er i bogen, den går rent ind hos mig :)

    Det var første gang jeg var med i #Flyvehjørnet og jeg fik læst 'De filmatiserede historier' af Philip K. Dick, som er en samling af 7 korte sci-fi historier som alle er blevet filmatiseret. En meget spændende samling og imponerende at have syv historier af samme forfatter, der er filmatiseret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - åh, ham Mark var en morsom person! <3

      Den lyder ret interessant - den må jeg hellere lige skrive mig bag øret! :-)

      Slet
  3. Du er for sej mus! Tak fordi du deltog :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mig der takker, for en hyggelig udfordring. <3

      Slet