søndag den 20. december 2015

Secret Santa 2015

Igen i år deltog jeg i Sabinas Secret Santa arrangement, hvor en masse bogelskere fik tildelt en person, som man skulle være nisse for.
Jeg fik søde Katja (igen i år) og hyggede mig gevaldigt med at sammensætte den perfekte gave til hende (I kan se hvad hun fik, ovre på hendes instagram profil Eeyorenyk - I skal bare scrolle lidt (meget) tilbage).

Jeg fik selvfølgelig også selv en gave af min nisse, der viste sig at være søde Caroline.
Normalt ville jeg først have pakket gaven op d. 24. december, men med pakken fulgte der en ordre på, at pakken senest skulle åbnes d. 1. december!
Det hele gav selvfølgelig mening da jeg (en smule modvilligt) pakkede gaven op og fandt 'Julemandens død' af Kenneth Bøgh Andersen indeni - bogen fungerer nemlig som en julekalender, med et kapitel til hver dag. Jeg elsker simpelthen ideen med det, men af personlige årsager er jeg endnu ikke nået så vidt med bogen - faktisk kun et enkelt kapitel... Dog har jeg planer om, at jeg sidder mig ned en af dagene og får indhentet kapitlerne, så jeg er klar til den store finale til jul! 




Udover den flotte bog, var der også et super fint bogmærke, en lille sort klassiker nemlig 'The Beautifull Cassandra' af Jane Austen, som jeg godt nok ejer i forvejen, men tanken er simpelthen så sød. OG så var der simpelthen også en lækker pose juleskum i hjerteform, der simpelthen bare er så perfekt til en kop varm kakao, her i den kolde tid!
Caroline har virkelig taget noten omkring min store kærlighed til julen til sig og har sammensat den mest hyggelige og skønne pakke til mig! Tusinde tak søde Caroline! <3




Var I med til at lege Secret Santa i år? Hvis ja, har I så fået nogle lækre bøger? 

6 kommentarer:

  1. Sikker en dejlig pakke. :)
    Jeg deltog også og du kan se lige her, hvad jeg modtog: http://livetidukkehuset.blogspot.dk/2015/12/secret-santa-2015.html

    God jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt vildt! :-)

      Jeg har lige været inde og kigge - Simone har virkelig fået sat en fin (kattebehåret ;-) ) pakke sammen til dig! Hvor er det dejligt. :D

      Mange tak og i lige måde!

      Slet
  2. Jeg har været med - Og har troligt ventet med min sidste pakke, der stadig ligger så smukt og pynter. Men NU er det godt nok også ved at være svært, så overvejer lidt at stå lidt tidligere op i morgen og så hygge med kalenderlys, pakke og morgenmad inden arbejde. <3 Glæder mig sådan til at se hvad du har fundet på! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op - jeg troede for længst, at du havde pakket den op! Sådan! :D
      Nu krydser jeg fingre for, at du ikke har denne bog også! ;) OG at den falder i god jord, selvfølgelig. :D

      Slet
  3. Sikke skønne gaver! Jeg håber at kunne deltage næste år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også for dig - det er så hammer hyggeligt! <3

      Slet