mandag den 28. december 2015

Nyt på reolen #24

Det er ved at være længe siden, at jeg har lavet et indlæg omkring mine nye bøger (udover det særlige omkring Bogforum selvfølgelig), så nu vil jeg gøre status inden året er omme.
Derudover har det både været jul og min fødselsdag, så stakken er vokset endnu engang... 


Af anmeldereksemplarer har jeg fra Alvilda har jeg fået 'Det Ulmende Oprør' af Sabaa Tahir - det er egentligt en bog jeg spurgte om for evigheder siden, men med lidt post-danmark bøvl og så videre, kom bogen først frem her slut november.
Søde Facet sendte i starten af december gaver ud til mange bloggere, hvor det tredje og sidste bind af Morika, 'Blodets Bånd',  gemte sig - jeg har læst den og blev selvfølgelig endnu engang blæst omkuld af Mittet.
Pernille Vørs og Mellemgaard har været så søde at sende 'Magtens Pris' til mig - en bog jeg har ventet længe på og glæder mig utroligt meget til at læse!
Nyt Nordisk Forlag har sendt 'Mit hjerte og andre sorte huller' til mig, efter jeg har sukket en del over andre bloggeres gode anmeldelser og sidst, men ikke mindst, modtog jeg for evigheder siden 'Alt eller intet' af de søde folk fra Carlsen.
Jeg har forresten også modtaget 'Heksens Kald' af forfatteren Mette Sejrbo som e-bog.



'Julemandens død' og 'The Beautifull Cassandra' fik jeg af min søde hemmelige julemand, som I kan læse mere om her og 'Mysteriet på slottet' fik jeg af min søde mor.
'Soundless' fik jeg i Novembers Owlcrate-box og 'Den sunkne by' (Dark Life #2) købte jeg i december, fordi jeg ikke kunne lade være.
'Den Sorte Paraply' og 'Hereafter 2' & '3' købte jeg af Sabrina for... lang tid siden, men jeg har ikke fået dem vist frem endnu.
'Helbrederen' vandt jeg på forfatterens, Marie-Louise, facebookside og 'Nancy' vandt jeg på Rosinante & Co's instagram-side




Jeg havde jo som sagt fødselsdag her d. 9 december og der fik jeg også et par boglige pakker, af nogle søde mennesker.
'Den fortabte helt' fik jeg af min søde storesøster og den fine udgave af 'Anne of Green Gables' fik jeg af min dejlige bror og svigerinde.

Neil Gaimans 'Make Good Art' tale, 'A Christmas Carol', 'The Nutcracker', 'Tiger Lily', 'Magonia' og 'Through the Woods' fik jeg af mine to søde veninder, Rikke og Sandra


Sidst men ikke mindst kom juleaften og dér var der også et par fine firkantede pakker at finde.
Min dejlige bror og svigerinde gav mig den illustrerede udgave af 'Harry Potter og De Vises Sten', som jeg virkelig har sukket over længe.

Min svoger, niece og nevø gav mig 'Jeg Henter Solen Ned' som alle I søde bogbloggere jo har rost til skyerne, så den glæder jeg mig virkelig også til at læse.


Til sidst kunne jeg pakke to små søde pakker op fra min dejlige mor, hvori jeg fandt 'Kærlighed' og 'Pilgrimsrejsen' af Paulo Coelho, i de flotteste mønstrede udgaver. 

Alle disse skønne bøger - nogle jeg har fået, nogle jeg har vundet, nogle jeg har købt og nogle jeg skal anmelde, er alle bøger jeg virkelig glæder mig til at læse og som jeg er utroligt glade for, men nu når jeg sidder og kigger på stakken, går det op for mig, at jeg nok burde have ønsket mig en bogreol...

Jeg håber også at der i løbet af december er flyttet nogle skønne bøger ind på jeres reol. 

16 kommentarer:

  1. Hvor har du fået mange fede bøger! :D Jeg fik selv 'Black Beauty' og 'Matilda' i samme udgave som din 'Anne of Green Gables'. Det er sådan nogle fine udgaver :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, 'Matilda' har jeg også i denne udgave! Den er bare så fin - både udseendemæssigt og indholdsmæssigt! <3

      Slet
  2. Hvor er der bare mange fantastiske bøger imellem! :D
    Åha, det med bogreolen er et tilbagevendende problem for mig også - er nok nødt til snart at bide i det sure æble og tage en tur i IKEA :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit problem er nærmere, at jeg ikke har plads til flere reoler! :P

      Slet
  3. Sikke mange spændende og smukke bøger! Jeg ønsker mig den illustrerende udgave af "Harry Potter og De Vises Sten" og de smukke bøger af Paulo Coelho til min fødselsag. Jeg er allerede kommet til at bestille "Alkymisten" og håber at den snart kommer frem til min postkasse:0)
    Håber at du havde en skøn fødselsdag og en dejlig juleaften <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, sikke nogle skønne ønsker! 'Alkymisten' er så fin - den kan du roligt se frem til. <3
      Mange tak - jeg havde nogle skønne dage. <3

      Slet
  4. Hvor har du bare fået mange fantastiske bøger :) Det Ulmende Oprør er virkelig god, så håber du også kan lide den :) Glæder mig meget til at høre hvad du synes om Magonia, overvejer nemlig også at købe den på et tidspunkt, den er jo bare så flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lige gået igang med den og so far, so good! :D
      Åh, jeg er også selv ret spændt på den - om ikke andet er det en virkelig smuk bog! <3

      Slet
  5. Sikke mange dejlige bøger! Jeg håber du har haft både en god fødselsdag og en god jul! <3

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Caroline, det kan du tro at jeg havde. <3

      Slet
  6. Åh, så mange skønne bøger! 'Make Good Art' er virkelig en fantastisk lille perle. Den gør mig i godt humør hver gang, jeg læser den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg godt forestille mig - Gaiman kan bare noget helt særligt. <3

      Slet
  7. Svar
    1. Jeg er virkelig også glad for dem alle, hver og en. <3

      Slet