onsdag den 9. december 2015

Konkurrence #11: Min fødselsdag '15

Iiiiidag er det Malenes fødselsdag, 
hurra, hurraa, hurraaaa!
Hun sikker sig en gave får, som huuun har ønsket siiiig i år, 
med dejlig chokolaaade og kage til! 


Idag begynder mit treogtyvende år her på jorden og mens jeg bliver forkælet af min dejlige familie og andre søde folk i nærheden, så synes jeg også I skal have lidt! 


Derfor er der mulighed for at vinde *trommehvirvel* en valgfri bog fra Book Depository til maks. 150.- kr!

For at deltage skal I simpelthen bare følge bloggen på bloglovin' og skrive en kommentar til dette indlæg - I kunne eventuelt fortælle mig, om et af jeres gode fødsesldagsønsker, eller hvilken bog I eventuelt godt kunne tænke jer fra BD - og husk at skriv jeres mail i kommentaren også.

Konkurrencen løber 14 dage frem, altså til d. 23 december kl. 12.00, hvor jeg hurtigst muligt efterfølgende vil trække en vinder. 

Held og lykke og slet slet ikke tillykke til jer! 

38 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen :) Jeg håber du får en fantastisk dag!
    Jeg følger dig på Bloglovin'

    Og den bog jeg ønsker mig er denne:
    http://www.bookdepository.com/The-Magicians-Guild-Trudi-Canavan/9781905654109

    samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen :D

    Hvis nu jeg var så heldig at vinde, så ville jeg nok investere i 3. og sidste bog i The Courier's Daughter-trilogien. http://www.bookdepository.com/Deliverance-C-J-Redwine/9781907411359

    Jeg vil så gerne have slutningen på serien!

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen <3 Håber at du får en fantastisk og magisk dag med masser af fine gaver og varm kakao. Jeg ønsker mig den lækre bog med "Peter Pan" fra Puffin Classics - den er bare så fin :0)
    Min mail: crossingjourneys@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødseldagen Malene! Håber du får en dejlig dag med masser af gode gaver! :)

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde i din konkurrence, ville jeg rigtig gerne have Shadowfell af Juliet Marillier :)
    http://www.bookdepository.com/Shadowfell-Juliet-Marillier/9780375871962

    Helle (helleml@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Tillykke! Hip hip hurra :-)

    Jeg ønsker mig den her: http://www.bookdepository.com/M-Train/9781101946671

    Ha' en skøn dag - Kh B

    SvarSlet
  6. Åh tillykke med dagen! Jeg håber dit treogtyvende år bliver storslået!

    Jeg tror jeg ville vælge All the Light You Cannot See. Den står til en yderst favorabel pris derinde, og jeg vil så gerne læse den.

    (idamoelmer (at) gmail (dot) com

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen! Håber den bliver fyldt med kage, kram og massevis af bøger <3
    Jeg er lidt begyndt på en Stephen King samling, og denne her ville bare passe perfekt ind: http://www.bookdepository.com/Misery-Stephen-King/9781444720716

    SvarSlet
  8. Stort hurra til dig!
    Jeg har hørt så meget godt om Colleeen Hoovers bøger, og nu synes jeg, det er på tide, at jeg prøver en af hendes bøger. November 9 lyder virkelig som noget for mig :)
    http://www.bookdepository.com/November-9-Colleen-Hoover/9781501110344

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med dagen :)

    Så ville jeg købe "A Street Cat Named Bob" hvis jeg var så heldig at vinde.

    saspigen2@live.dk

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med dagen sødeste mus <3

    Jeg ved endnu ikke, hvilken bog jeg vil have - men mon ikke jeg finder ud af det, hvis jeg bliver den heldige vinder? ;)

    rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med fødselsdagen! Jeg håber at du får en fantastisk dag, og masser af skønne (bog)gaver :D

    Jeg har selv fødselsdag lige om lidt (d. 24. december), så der har jeg selvfølgelig også ønsket mig bøger - men hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg vælge den fine Harry Potter Coloring Book :)
    http://www.bookdepository.com/Harry-Potter-Colouring-Book-Warner-Brothers/9781783705481

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen, tænk at man stadig kan komme helt op at køre omkring det :-)

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med fødselsdagen :) Håber at du får en god dag :)

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg vælge How the Grinch Stole Christmas! af Dr. Seuss. Jeg mangler nogle flere julebøger <3

    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke, kære Malene! Jeg er sikker på, det er dig, der har sørget for det strejf af solskin, der var i Valby i dag :)

    Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge, hvis jeg vinder. Måske noget Harry potter-relateret. Eller noget "wreck this journal"-agtigt!
    Jeg ønsker mig mange bøger i julegave, men de fleste er på dansk. Men mon ikke, jeg finder noget til sidst? ;)

    Kram og tillykke!

    SvarSlet
  15. Tillykke med fødselsdagen 😀.

    Jeg ved ikke hvilken bog jeg ville vælge lige nu og fødselsdagsønsker er for tiden julegaveønsker for mit vedkommende. På listen står bl.a. div. syting, så jeg kan sy ting til babyværelse.

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen, jeg ønsker mig denne kreative bog hvis jeg er heldig. :)
    http://www.bookdepository.com/Secret-Garden-Johanna-Basford/9781780671062
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med fødselsdagen! 🎉
    Jeg håber du har haft en dejlig dag.

    Jeg ønsker mig denne bog; http://www.bookdepository.com/Ten-Thousand-Skies-Above-You-Claudi-Gray/9780062427892
    Som er bog to i en enormt spændende serie!

    SvarSlet
  18. Tillykke med fødselsdagen - jeg håber, du har fået mange lækre hårde pakker :D

    En af mine bogønsker er: http://www.bookdepository.com/Moret-Anne-McCaffrey/9780552124997


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  19. Tillykke med fødselsdagen :) Håber du har haft en god dag.

    Jeg kunne godt tænke mig denne her: http://www.bookdepository.com/Shadow-Study/9780778317401

    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med fødselsdagen :D

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med dagen!! :D Håber du har haft en helt igennem herlig dag med søde mennesker og fede gaver ;D
    Jeg har lige læst Reed Queen af Victoria Aveyard og sidder nu og glæder mig til at læse den næste bog i serien ;D
    mitlivminblogbloggen@gmail.com

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med fødselsdagen!

    Jeg kunne godt tænke mig 'The Final Empire' af Brandon Sanderson. Har hørt så meget godt om den serie, så mon ikke det er på tide snart at komme i gang? (;

    http://www.bookdepository.com/The-Final-Empire-Brandon-Sanderson/9780575089914

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Endnu engang tillykke med fødselsdagen den anden dag :D Skulle jeg blive den heldige vinder, så tror jeg, jeg ville vælge "The Dead House" af Dawn Kurtagich. Den lyder simpelthen bare så spændende! :D

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Et stort TILLYKKE skal du have! Jeg håber du havde en magisk dag.
    Uhh en bog... der er jo så mange... tror det må blive denne, da jeg samler på serien :) http://www.bookdepository.com/Adventures-Robin-Hood-Roger-Green/9780141334899

    SvarSlet
  26. Jeg har lige haft fødselsdag og fik den nye store flora danica bog. Den er så flot :) Hvis jeg vandt ville jeg købe en klassiker i et flot cover.

    SvarSlet
  27. Tillykke med fødselsdagen :)
    Ved faktisk ikke helt hvilken bog jeg ville vælge, jeg har det med at skifte mening en hel del gange :P alt for mange bøger jeg gerne vil have.

    SvarSlet
  28. Stort tillykke!

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Hjertelig tillykke med fødselsdagen <3 Må dit 23. år blive det bedste hidtil :-)

    Der er så mange gode bøger, som bare venter på at blive læst, men jeg har fundet en af de bøger, jeg ønsker mig mest:

    http://www.bookdepository.com/Selected-Poems-William-Blake-William-Blake/9781853264528

    Glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til dig <3

    SvarSlet
  30. Jeg kunne rigtig godt tænke mig denne bog: http://www.bookdepository.com/Harry-Potter-Colouring-Book-Warner-Brothers/9781783705481

    SvarSlet
  31. Tillykke med fødselsdagen :-) Jeg kunne godt tænke mig denne bog http://www.bookdepository.com/Girl-on-Train-Paula-Hawkins/9780857522320

    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  32. http://www.bookdepository.com/Star-Wars-Wheres-Wookiee-Search-Find-Book/9781405277334

    Den her er jo perfekt nu i disse Star Wars-tider :)

    Og stort tillykke med de 23 :)

    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  33. Stort tillykke! mht hvilken bog jeg ønsker mg, tror jeg liige jeg afventer julen;)
    koldfoer12 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  34. STORT TILLYKKE med fødselsdagen, og tak fordi du deler gave ud..
    Jeg ville forkæle mig selv med den her: http://www.bookdepository.com/Girl-on-Train-Paula-Hawkins/9780857522313 - den har jeg hørt meget godt om..

    Glædelig jul
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  35. Hurra hurra. Håber du havde en SKØØØN dag.

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg meget gerne have denne her:
    http://www.bookdepository.com/Secret-Garden-Johanna-Basford/9781780671062
    Er blevet bidt af det med at slå mig ned og male i MIN malebog og koble helt af.

    God jul også

    - Anette
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  36. Tillykke med fødselsdagen - og hav en rigtig glædelig jul :-D. Jeg eeelsker bøger, så just bring it <3.

    Bedste hilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet