mandag den 9. november 2015

Videoblog #12 - Unboxing Fandom of the Month

Man kan efterhånden få så mange fantastiske og hyggelige bokse, at det kan være svært at vælge én.
Denne gang har jeg dog prøvet en af de populære bokse fra The Fandom of the Month Club, som er en lille boks der er dedikeret til forskellige fandoms og derfor smækfyldt med lækre (og nørdede) ting! Se videoen og find ud af, hvilken fandom denne handlede om. 




Fandom-boksen er vel lidt af et sats, fordi emnet er en hemmelighed og det er umiddelbart det eneste der trækker ned i den, fra min side af.
Ved denne boks' ledetråd gættede over halvdelen dog på 'Supernatural' (den anden gættede 'Doctor Who', der dog allerede havde været) og derfor tog jeg chancen og det er jeg vildt glad for. 

Ellers synes jeg det er en fin lille boks, til en overkommelig pris! Leveringstiden var ikke uudholdeligt lang det er bestemt ikke sidste gang jeg prøver denne!  


Dean er mega fan! 

I boksen var der:
En fin halskæde, et sæt skønne Kansas-plates øreringe, et flot sæt englevinger som ring, en magnet med de dejlige brødre og en sød lille mulepose, hvori alt kan være! 

4 kommentarer:

  1. Hvor er du hyggelig! "Nu har jeg lyst til kage" xD åh hvor jeg kender det xD fantastisk video! Yay!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, men ih! Det er ikke helt fair at de putter et billede af en lækker kage i, når der ingen kage er i nærheden! :P Tak søde! <3

      Slet
  2. Så fin en boks! Nu glæder jeg mig bare til at modtage min :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg virkelig godt forstå! :D

      Slet