mandag den 2. november 2015

Min måned i bøger #16

Oktober har været en ovenud fantastisk læsemåned - jeg har nemlig læst hele 14 bøger!
Det skyldes både efterårets readathon og også Graveyard Reads, som var den fælleslæsning Rikke og jeg afholdte. Derudover var der også nogle genlæsninger og udfordringer i forbindelse med det allerførste Bog-vlogathon, der blev afholdt i efterårsferien.

'Alkymisten' har jeg også læst, men da bogen er blevet sendt videre i forbindelse med 'Alkymisten Rejser' har jeg ikke længere bogen hos mig.


'The Wizard of Oz' var den absolut skønneste læseoplevelse i denne måned - den var så fin og jeg elsker historien om Dorothy og hendes mærkværdige venner. 

Har du læst noget godt i oktober? 
 

10 kommentarer:

  1. Skøn stak bøger du fik læst i oktober :) 'The Wizard of Oz' er virkelig fantastisk!
    Både readathon og #graveyardreads var også godt for min læsemåned, må jeg sige! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? :D Det er den virkelig - jeg må bare have fingrene i resten af historierne også!
      Nogle gange er det også fint, med et lille event-boost til læsningen! :D

      Slet
  2. Det er altså også en rigtig god stak bøger, du er kommet igennem - både mht. højde og indhold :D

    Mine læseoplevelser for oktober har været blandede, men der har været flere positive overraskelser, så alt i alt er jeg tilfreds.

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også lidt overrasket, da bøgerne blev ved med at strømme til stakken! ;)

      Hvor dejligt!

      Slet
  3. Åh, sikke en fantastisk og fin bogstak! Der er jo noget for enhver smag :') Jeg er så ked af, jeg ikke nåede at læse med på 'The Graveyard Book'. Tiden fløj simpelthen fra mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis - det er en blandet lykkestak!
      Åh, det skal du ikke være - det gjorde den også næsten for mig og jeg var endda en af værterne! Pyh.

      Slet
  4. Det ser ud til, at der virkelig er nogle skønne bøger iblandt!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det ser ud til at have været en god læse-måned. Oktober har alt i alt været en god læse-måned for mig også - et par enkelte fantastiske bøger og en håndfuld so-so bøger ;-)

    PS Jeg har tagget dig i et hyggeligt efterårs-bog-tag: http://bookwormscloset.com/fall-time-cozy-book-tag/ Håber, at du vil være med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har det bestemt også! :-)
      Din læsemåned lyder heller ikke helt dårlig. ;-)

      Tak for tagget - jeg skal se, om ikke jeg kan nå at flette det ind snarest! :D

      Slet