fredag den 16. oktober 2015

Videoblog #11 - The Harry Potter Spells Tag

Jeg har i anledningen af weekendens Harry Potter Festival i Odense, lavet en lille Harry Potter tag-video!


Videoen ryger som altid også ind på bog-vlog, hvor I også kan se en masse andre lækre videoer!
Derudover synes jeg, at alle jer der har lyst, skal lege med og lavet tagget også! Hvis lysten er der, smider jeg i hvert fald spørgsmålene nederst i indlægget!



1. Expecto Patronum: En barndomsbog forbundet til gode minder.

2. Expelliarmus: En bog der overraskede dig.

3. Prior Incantato: Den sidste bog du har læst.

4. Alohamora: En bog der introducerede dig for en genre, du ikke har kendt før.

5. Riddikulus: En sjov bog, som du har læst.

6. Sonorus: En bog du synes alle bør kende til.

7. Obliviate: En bog eller spoiler, du gerne vil glemme at du har læst.

8. Imperio: En bog du har skulle læse til skole.

9. Crucio: En bog der var smertefuld at læse.

10. Avada Kedavra: En bog der kan slå ihjel (fortolk som du vil). 

4 kommentarer:

  1. Sikke en sød, sjov, fin og spændende video :-) Jeg er endnu ikke blevet så fortrolig med vidiokameraet, at jeg kan lave videoer, men det kommet nok en dag. Håber at I får en fantastisk aften i Harry Potter universet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. :-) Jeg er heller ikke helt vant til det selv endnu, men det er jo bare at kaste sig ud i det! :-)
      Tak - vi havde en skøn aften. <3

      Slet
  2. Skøn video! :0) Kommer der ikke et indlæg fra festivallen? Det ville være så hyggeligt at se nogle af jeres oplevelser dernede i Odense.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :-)
      Det kan du tro at der gør - faktisk nok mere end et (jeg har taget ok mange billeder), men nu får vi at se. <3

      Slet