lørdag den 24. oktober 2015

Eventyrlige oplevelser #5 - Harry Potter Festival Odense 2015 (Del 2)

Jeg har i weekenden været til Harry Potter Festival i Odense, hvor jeg om fredagen var en af de mange frivillige, der var med til at gøre det hele lidt mere magisk for de tusindevis af besøgende. 
Det var absolut fantastisk at være en del af det hele og jeg er så imponeret over, hvor meget der er blevet gjort ud af festivalen og hvor eventyrligt og gennemført den er. 

Rikke og jeg benyttede vores pauser til at gå rundt og indsamle indtryk, hvilket betyder at jeg har taget en masse billeder, som jeg selvfølgelig gerne vil dele med jer andre! 
De bliver dog fordelt over et par indlæg og jeg håber, at I igennem dem, vil opleve bare en lille smule af den magiske følelse, som jeg gik rundt med. 

Diverse besværgelser man kunne øve sig i, sammen med nogle dygtige frivillige!
Magiske forfriskninger!
Flere magiske forfriskninger!
Flammernes Pokal! 
Det gyldne æg!
Oldstaven!
Tesalonen! 
Testels-kunst!
Diagonalstræde! 
Sirius' fange-tavle-nummer-ting!
Magiske (og døde) dyr!
Forskellige eliksirer! 
Fortsættelse følger...

6 kommentarer:

  1. Det er virkelig gennemført :) fedt at de gør så meget ud af det, må have været en sjov oplevelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også! :')

      Slet
  2. Åh, så fine billeder. jeg er så ked af, jeg ikke kunne være med i år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, næste år søde Rikke! Det er jo heldigvis en begivenhed der går igen. <3

      Slet
  3. Det ser så hyggeligt og gennemført ud! Der ser ud til at i har haft en skøn oplevelse med det. Jeg håber at jeg kan opleve det en dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en virkelig skøn og fin dag!
      Det kan virkelig anbefales at tjekke ud. :-)

      Slet