mandag den 26. oktober 2015

Currently reading #3

Efteråret har sneget sig ind på os, urene er blevet stillet tilbage og aftenerne er derfor længere og mørkere. Det er oktober - uhyggens måned, og i anledningen af dette bliver der lige nu afholdt en lille read-along som du kan læse mere om her.

Derfor læser jeg lige nu 'The Graveyard Book' af den dygtige Neil Gaiman og indtil videre er den ganske (u)hyggelig.


After the grisly murder of his entire family, a toddler wanders into a graveyard where the ghosts and other supernatural residents agree to raise him as one of their own.

Nobody Owens, known to his friends as Bod, is a normal boy. He would be completely normal if he didn't live in a sprawling graveyard, being raised and educated by ghosts, with a solitary guardian who belongs to neither the world of the living nor of the dead. There are dangers and adventures in the graveyard for a boy. But if Bod leaves the graveyard, then he will come under attack from the man Jack—who has already killed Bod's family... 


Hvilken bog læser du lige nu? 

6 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig stor fan af "The Graveyard Book". Lige nu læser jeg dog "Ghost Story" af Peter Straub, som skulle være en af de mest uhyggelige bøger der er skrevet. Jeg er meget spændt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også indtil videre!
      Uh, det lyder spændende - jeg glæder mig til din anmeldelse! :D

      Slet
  2. Sikke en skøn hygge i uhyggens måned:0) Jeg ville egentlig også have været med i din og Rikkes readalong, men tiden er desværre knap hos mig i øjeblikket, så jeg må have læsningen af den fantastiske bog til gode. Du må have en skøn dag, og en skøn fælles læsning til jer:0) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! :D
      Åha, heldigvis løber historien jo ingen vegne! ;-)
      Mange tak og i lige måde! <3

      Slet
  3. Fine billeder - jeg er også igang med den nu

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du er med! :-) Rigtig god fornøjelse!

      Slet