onsdag den 23. september 2015

Videoblog #10 - Unboxing Owlcrate

Jeg har længe gået og overvejet et køb. Et måske knap så fornuftigt et af slagsen, men alligevel i den eventyrlige ende! Nu har jeg så gjort det - jeghar købt en af de evigt fine Owlcrate bokse! Uvisheden om hvad boksen indeholder, samt glæden ved at modtage denne mysterie-boks kan slet ikke beskrives! I videoen pakker jeg min 'Leading Ladies' boks ud sammen med jer! 


Jeg er simpelthen SÅ tilfreds med min dejlige boks og det er langt fra sidste gang, at jeg køber sådan en boks igen! Serviceniveauet er skønt, de er venlige - havde en kort email-samtale med dem, angående noget adressebøvl og de svarede hurtigt og fint og det hele var fikset i løbet af 0,5 sekunder (plus minus et par milisekunder).
Derudover nåede boksen vildt hurtigt frem - som sagt i videoen, kun 3 dage efter afsendelse OG den blev endda sendt en lørdag! Selvfølgelig blev den heller ikke tilbageholdt i told, men oh well!


Jeg tager mig selv i at kigge på boksen og indholdet og sukke af glæde - det er altså et fantastisk koncept! Go Owlcrate! 

Indhold: 
Tris (Divergent)-inspireret mulepose & bogmærke fra Whoviandrea.
Hermione (Harry Potter)-inspireret tegning/billede fra Megan Lara.
Katniss (The Hunger Games)-inspireret halskæde fra Crystal Compass.
Daenerys Targaryen (The Games of Thrones) Funko nøglering fra Funko.
Og sidst men ikke mindst: bogen! 'Dumplin'' skrevet af Julie Murphy! 


Derudover var der også et lille brev fra forfatteren af bogen, samt det andet billede af Hermione (med katten), som jeg faktisk ikke er helt sikker på, hvem der har lavet. 


Videoen ryger, som nævnt, også ind på www.bog-vlog.dk, hvor du også kan se en masse andre lækre videoer. 

Har du prøvet at modtage sådan en boks? Eller måske en anden bogrelateret af slagsen? 

10 kommentarer:

  1. Hvor er det altså nogle fine ting! Håber der kommer noget lignende enten i England eller Danmark på et tidspunkt, for jeg er alt for chicken når det gælder told :)
    ... og jeg skulle da iøvrigt så meget have en meowbox med min owlcrate (hilsen crazy cat lady, haha) :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også lidt af en risiko - indtil videre (om det så er fordi, jeg var heldig, ved jeg ikke) synes jeg i hvert fald, at det er det værd. :D Men ja! Det kunne være dejligt, hvis nogen inden for EU, besluttede sig for, at lave noget lignende! :D

      Hahaha, der er i hvert fald en dansk form for katteboks hvis det er - så meget ved jeg! :D

      Slet
    2. Ej nu var jeg jo nødt til lige at google den danske katteboks. Der findes faktisk intet mindre end TO forskellige. Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde eller bare melde mig til :D haha (tak for tip :b )

      Slet
    3. Hahaha! Det er da dejligt at have lidt at vælge i mellem! :D Det skal da helt sikkert prøves af - lykkepakker til kæledyret er jo også herligt. :P

      Slet
  2. SKØN video og flotte billeder! :D
    #Jelly på halskæden og funkoen især! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :D
      Ih, ja! Det er bare sådan nogle fine ting! :')

      Slet
  3. Så fin video! Jeg er ret stor fan af idéen om de der subscription-bokse. Det må være ret fint med en månedlig overraskelsespakke fyldt med boglige godter. Og så er jeg især vild med det merchandise, der bliver opsporet. Daenerys-figuren er jo bare så fin – og ligeså er halskæden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes virkelig også, at det er en skøn idé! Det er nemlig virkelig hyggeligt, at få sådan en overraskelsespakke - især når indholdet er så gennemført og fint! :)

      Slet
  4. Jeg er helt tosset med, at du er så excited over indholdet. Jeg vil også have sådan en boks nu! :P

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, ja det var lidt svært at styre sig! :P

      Slet