fredag den 18. september 2015

Nyt på reolen #21

Det er ved at være semi længe siden, at jeg sidst har vist de nyeste bøger på reolen frem. Det hænger selvfølgelig sammen med, at jeg ikke køber lige så mange bøger for tiden *host, lille løgn, host*. I hvert fald køber jeg ikke så store stakke på én gang! 
Jeg ved ikke, om jeg husker dem alle, men lidt er også godt! 




'The Devils Other Storybook' & 'The Castle in the Clouds and other stories' fandt jeg i København, på et slags genbrugsmarked (?) der var sat op i en kirke (?) - hyggeligt var det i hvert fald!

'Græshoppejunglen', 'Vildhunden & Panteren' (se anmeldelse her) og 'Wonder' (se anmeldelse her)  har jeg modtaget som anmeldereksemplar fra de respektive forlag. 


'Vanish' og 'Misty falls' var to forsættelser på serier, som jeg bare måtte læse, men egentligt ikke havde de bedste oplevelser med og 'Just one day' og 'Great Expectations' var bøger jeg faldt over og ikke kunne lade være med at købe. 

'Red's Untold Tale' og 'The Isle of the Lost' (se anmeldelse her) var bøger jeg bare måtte have, i forhold til årsagen til deres eksistens (Once upon a time & Disney? D'uh). Ligeledes måtte jeg bare eje den flotte bog 'The Darkest Part of the Forest' (se anmeldelsen her) og det var en dejlig beslutning af flere grunde. 

Sidst men ikke mindst, blev jeg simpelthen nødt til at eje den nyeste læderindbundne udgave af Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass' (som I forresten kan vinde på bloggen lige nu (her)) og 'A Christmas Carol' i den fine Puffin Chalk udgave.

Har I fået nogle nye bøger for nyligt? 

8 kommentarer:

  1. Sikke mange fine bøger!
    Åh den udgave af Alice in Wonderland <3
    Og 'Great Expectations' udgaven, har jeg også et par andre bøger i samme serie.. de er simpelthen så små og fine :)
    Er spændt på den der 'Once Upon a Time,' for elsker TV-serien!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så fine allesammen, men ja Alice udgaven er nok den største og fineste skat i samlingen! :')
      Åh, de er altså ret nuttede på en eller anden måde - jeg kiggede også længe på en masse Austen udgaver. :i
      Også jeg! Jeg er dog hammer nervøs for, at den ikke lever op til serien eller er skuffende på en eller anden facon! :o

      Slet
  2. Jeg elsker den udgave af Alice i Eventyrland, den er SÅ flot. Jeg har den dog allerede på både dansk og engelsk, der må være en grænse for antallet af udgaver. Haha. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. ... En grænse for antallet af udgaver?? Den har jeg vist overskredet så! :D

      Slet
  3. Jeg har også lige købt den udgave af Alice – og jeg elsker den. Den mørkelilla farve er spot on!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er evigt fin og ja, især den lillae farve tiltalte mig lidt ekstra! :')

      Slet
  4. Hvor er de smukke! Jeg er rimelig misundelig på de bøger, dér! :P

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også nogle virkelig lækre bøger! Både udseende- og indholdsmæssigt! :')

      Slet