onsdag den 2. september 2015

Min måned i bøger #14

August er fløjet forbi, langt hurtigere end jeg egentligt havde forventet. Derfor har den heller ikke været nær så fyldt med læseoplevelser, som jeg egentligt ville have ønsket. 
Det er dog blevet til 7 læste bøger - 7 bøger, som jeg egentligt har været ganske ok med.


Månedens bedste bog har uden tvivl været 'Vildhunden & Panteren' af Sidsel Sander Mittet! Anmeldelsen af den kommer så snart jeg har fundet ud af, hvordan jeg skal sætte ord på den. 
Derudover overraskede 'The Scorch Trials' af James Dashner mig utrolig meget (anmeldelsen kan læses her). 

Hvordan har din august måned været? 

4 kommentarer:

  1. Jeg har endnu ikke læst nogen af dem, du har fået læst - men netop i går kom "Morika #1+2" med posten, så mon ikke, at jeg får dem læst snart!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, glæd dig, glæd dig, glæd dig! Du har nogle virkelig fantastiske læseoplevelser i vente! :')

      Slet
  2. Jeg har praktisk talt ikke fået læst noget i August - Men jeg har fået købt bla. Saint Anything som jeg glæder mig til at læse. Måske i september?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har jo også været på eventyr (jeg er ikke misundelse - prøver jeg i hvert fald at bilde mig selv ind), så det er jo klart, at tiden er brugt anderledes! :D Jeg ser meget frem til at høre, hvad du synes om bogen og om Dessen. :)

      Slet