mandag den 17. august 2015

Videoblog #8 - Rip. it or Ship it!

Jeg har forsøgt mig med en lille leg der hedder "Rip. it or Ship it!" Det går ganske enkelt ud på, at jeg trækker to sedler for hver runde, hvorpå der står et navn på en karakter fra en bog, og derudfra skal jeg så beslutte mig for, om jeg synes at de to skal shippes - altså danne par, eller om de skal rippes - altså holde sig langt fra hinanden! 
Det var overraskende svært og en smule frustrerende, men jeg havde det ret sjovt! 



Er der nogle af mine ships & rips du er enig/uenig i? Eller har du et helt andet par, du synes skal shippes? 

Videoen ryger nok ind på www.bog-vlog.dk, hvor du også kan finde en masse andre fine boglige videoer. 


2 kommentarer:

  1. Sjov video! Det tror jeg helt sikkert, at jeg vil have prøve :-D

    Mvh
    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder hyggeligt! Så vil jeg se frem til at se din udgave! :D

      Slet