fredag den 7. august 2015

Videoblog #7 - Whisper First Sentence Challenge

“If you're not having fun, you're doing something wrong.” 


Rikke og jeg har endnu engang slået os sammen - denne gang for at lave en virkelig spøjs challenge!
Den går ud på at mundaflæse nogle sætninger, der er den første i forskellige bøger, og så derefter gætte hvilken bog sætningen stammer fra.
Det var sjovt og interessant og vi håber, at I vil nyde at se med!
Videoen ryger, as always, også ind på www.bog-vlog.dk, der sætter fokus på #bøgerduvildelemedandre. 


Ville I have kunne gætte hvilke bøger sætningerne stammer fra? 

4 kommentarer:

  1. Hahaha hvor var det sjovt. Jeg sad og skreg med når jeg troede at jeg vidste hvilken bog det var. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, åh hvor hyggeligt! :D Gættede du mon nogle rigtigt? :D

      Slet
  2. I er så gode sammen! Og så var det bare virkelig sjovt!!! :P

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak! Jeg er glad for, at du kunne lide den. :P

      Slet