lørdag den 1. august 2015

Min måned i bøger #13

Juli har været dejlig og sommerlig. Solen har skinnet (for det meste i hvert fald) og den har været fyldt med eventyr.
Jeg har fået læst 11 bøger i løbet af måneden og det har været en herlig og blandet stak.


Udover bøgerne på billedet, har jeg også fået læst 'Overtalelse' af Jane Austen.

Jeg kan simpelthen ikke afgøre hvilken bog, der har været månedens bedste.
Blandt andet har jeg læst 'Som en skygge' (læs anmeldelsen her), der virkelig var nervepirrende og spændende. Jeg fik endelig læst noget af Austen og 'Overtalelse' var virkelig skøn. Jeg læste 'Jane Eyre' og følte mig så fortvivlet på Janes vegne og jeg var på et fantastisk eventyr med Brødrene Løvehjerte.

Har du læst nogle af disse bøger? Hvad synes du om dem? 

12 kommentarer:

  1. Åh 'Persuasion' og 'Jane Eyre' er bare så skønne! :)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig bunke du viser frem. Vildt at du har fået dem alle læse på en måned!

    Jeg har netop bestilt 'Jane Eyre' hjem og har høje forventninger til bogen, så det glæder mig, at så mange skriver pænt om den :) Jeg er ret sikker på, at det er samme udgave som dn. Den synes jeg nu var pænest, men hold da op hvor er den tyk! Det var jeg ikke lige forberedt på!
    Så sent som igår, talte jeg med nogle veninder om, at man burde genlæse 'Brødrende Løvehjerte', jeg husker den som så fin og sørgelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også meget overrasket, da jeg modtog bogen og så hvor tyk den var! Den er dog så god og interessant, så den er læst på ingen tid! :)

      Ja, jeg er stadig helt forundret over, at en børnebog kan indeholde så meget som den gør. Fantastisk og smuk bog!

      Slet
  3. Jeg har også læst Jane Eyre i denne måned, dejlig historie!

    SvarSlet
  4. Øj en stak du har fået læst! Kan du mon ikke sende noget af overskuddet min vej? :P

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvis jeg kunne gjorde jeg gerne. Dog handler det måske ikke så meget om overskud fra min side, når nu jeg læser om natten på arbejde. :P

      Slet
  5. Jeg har nærmest ikke fået åbnet en bog i juli måned. Mine dage er røget væk, hurtigere end jeg kunne nå at fange dem, og tiden er gået med arbejde, praktiske ting og tid sammen med kæresten. En del af mine vante læsetid har manglet, og selvom jeg savner det lidt, så er det nu også helt ok, så længe det er noget andet positivt der erstatter den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt! Man skal også kunne ligge det til side, for at gøre plads til noget andet! :)

      Slet
  6. Det er godt nok en imponerende stak bøger du har læst i denne måned! :) jeg har faktisk ikke læst en eneste af dem på billedet, men der ser ud til at være en del imellem, som jeg skal kigge nærmere på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald mange gode bøger jeg har fået læst i denne måned! :)
      Det synes jeg er en god idé - der er i hvert fald også lidt til enhver smag. :)

      Slet