torsdag den 20. august 2015

Konkurrence #8: Bogmærkesæt (Facebook)

 “But Neve, you can’t start a book and leave it halfway through,’ he’d said implacably. ‘It’s almost as bad as turning down the corner of the page, instead of using a bookmark.”


Bogmærker kan man vist aldrig få for mange af. Vi læsere bruger dem flittigt til at markere hvor i historien vi er nået til og som jeg også har skrevet lidt om i et tidligere indlæg, så er æselører jo ikke det mest hensigtsmæssige for vores kære bogskatte.

Derfor har jeg fundet 2 små sæt bogmærker frem, som én heldig person kan vinde til sig selv og en ven.


Vær opmærksom på, at sættene ikke er 100% ens, da sommerfuglebogmærkerne er i forskellige farver.
Derudover er de to sæt I kan vinde, heller ikke 100% ens med de bogmærker der er i glasset.

Konkurrencen foregår på bloggens facebookside og reglerne er ganske simple: du skal like (synes godt om) bloggens facebookside, samt opslaget og så kommentere opslaget - du kan f.eks. tagge den ven, som du vil give det andet sæt til!

Konkurrencen løber til d. 03.09.2015 kl. 12.00, hvorefter jeg hurtigst muligt vil trække den heldige vinder!

Held og lykke! :-) 

4 kommentarer:

  1. Fed konkurrence! Ifølge facbooks reglement, må man dog hverken kræve, at man skal tagge en person, eller at man skal dele et opslag for at være en del af en konkurrence, bare lige så du ved det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, jeg vidste ikke at det var et fyfy, at man ikke måtte kræve, at deltageren skal tagge en person, men jeg får da hurtigt omformuleret mit indlæg - tak for info. ;)

      Slet
  2. Det er SÅ fin en konkurrence! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa! Jeg blev virkelig også nødt til at have de forskellige bogmærker selv! :D

      Slet