tirsdag den 7. juli 2015

Nyt på reolen #19

Udover de skønne bøger jeg viste frem i min 'Unboxing' video, så har jeg også fået en del andre skønne bøger ind ad døren i løbet af de seneste uger. 


Jeg har endelig taget mig sammen og købt 'The Scorch Trials' og 'The Death Cure' af James Dashner, så jeg kan få læst 'The Maze Runner' serien færdig (helst inden den næste film udkommer).
'Alice in Zombieland' af 'Gena Showalter vandt jeg på Kathrines instagram-profil (som forresten er fantastisk, I bør tjekke den ud: bibliotekat).
Derudover har jeg købt 'Losing Hope' af Colleen Hoover, da jeg fandt den i en signeret udgave og derfor virkelig ikke kunne holde fingrene fra 'køb' knappen!


Sabrina solgte ud af nogle af sine bøger og disse fire måtte jeg bare have. Jeg har intet læst af Stephen King (...), men nu er 'Cujo' på reolen og jeg tænker at den skal læses på en kold og stormfuld aften, måske? Derudover var der den flotte 'Amerikanske Guder' af Neil Gaiman, som jeg selvfølgelig også måtte have. 'Nye Horisonter' er den fjerde og sidste bog i Alyson Noëls 'Soul Seekers' serie, så nu har jeg hele serien stående og mangler bare at få den læst! Sidst men ikke mindst valgte jeg 'Slide' af Jill Hathaway, som jeg egentligt ikke ved noget om, men den er pæn! 


Derudover har jeg modtaget en fin stak anmeldereksemplarer. 'Jernprøven' af Cassandra Clare og Holly Black, modtog jeg af Forlaget Alvilda og jeg har anmeldt bogen her.
'Blood Of My Blood' af Barry Lyga modtog jeg af Høst og Søn og den har jeg anmeldt her.
Derudover har jeg modtaget 'Night Angel' af Brent Weeks af Tellerup, 'Prodigy' af Marie Lu af Carlsen og 'Sanddrømmeren' af Sidsel K. Slej af forfatteren selv. 



Har du også fået nogle nye bøger ind ad døren? 

12 kommentarer:

  1. Sikke en bogstak! Jeg er meget spændt på, hvad du vil synes om 'Amerikanske Guder'.

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget!
      Jeg er også ret spændt, især fordi jeg har hørt meget blandet om den. :)

      Slet
  2. En fin stak læseoplevelser :) Jeg er også meget spændt på hvad du synes om "Amerikanske guder", jeg prøvede at læse den i vinter, men valgte at lægge den til side efter kort tid, jeg kunne simpelthen ikke motivere mig selv til at læse videre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, ja jeg har også hørt/læst mange forskellige meninger om den, så jeg er også selv ret spændt på, hvordan jeg oplever den! :)

      Slet
  3. Uh, er spændt på hvad du synes om slutningen til James Dashners Mazerunner. Jeg var selv ret begejstret, men føler mig af og til som lidt den eneste. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja også jeg! Jeg har nemlig ikke hørt alverdens godt om slutningen, men nu får vi at se. :D

      Slet
  4. Puh, der var mange :D

    Jeg har fået skaffet mig en del. Kan bare ikke finde ud af at lave bookhaul indlæg, åbenbart. Det er snart en måned siden, jeg sagde til mig selv, at NU måtte jeg gøre det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, nu må du lige komme igang og dele godterne med os andre! :P

      Slet
  5. Hvor er der virkelig mange skønne bøger i den stak! Du kan især glæde dig til "Slide", som jeg selv var virkelig begejstret for - det var bare sådan en bog, som jeg virkelig havde brug for på det tidspunkt, jeg læste den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt - nu glæder jeg mig kun mere til at komme igang med den! :D

      Slet