fredag den 12. juni 2015

Videoblog #5 - Unboxing

Jeg har fået min nyeste bestilling af bøger hjem og pakker i videoen min bogpakke ud sammen med jer! 



Videoen ryger også ind på bog-vlog.dk, der sætter fokus på #bøgerduvildelemedandre (hvis du er helt fiks, så kan du faktisk klikke på bog-vlog billedet ude i højre side). 
Jeg undskylder for støjen i baggrunden (og den virkelige underlige lyd!) og i forsøget på at fjerne støjen, blev lyden forsinket i forhold til videoen - sådan noget bøvlet møg! Der har jeg nogle tekniske finesser, jeg skal øve mig lidt på (og et kamera der skal have bøllebank).
Jeg håber dog at I kan leve med det, for der er ikke rigtigt noget at gøre ved det nu!



Som sagt i filmen i videoen, kunne jeg godt tænke mig at vide, om I har læst nogle af bøgerne selv og hvad I syntes om dem? Og eventuelt hvad I har tænkt jer at læse til sommer? 


6 kommentarer:

  1. Virkelig misundelsesværdig bogstak - er næsten selv nødt til at klikke forbi saxo nu jo! :b
    Er i gang med A Court of Thorns and Roses, og indtil videre er den god! Den ligger bare og venter på at jeg bliver færdig med kedelig litteraturteori-eksamen...
    Skal helt sikkert have kigget nærmere på the Cage, tak for anbefalingen! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Saxo er fantastisk og fristende. :D
      Spændende! Jeg glæder mig sådan til at komme igang med den! Held og lykke med din eksamen. :)

      Slet
  2. Skøn video! Elsker din glæde over bøgerne :)
    Jeg prøver pænt at vente til starten af juli, før jeg bestiller en stak sommerbøger... men nøj det er fristende at klikke dem hjem lige nu! :D

    The Cage har jeg i øvrigt ikke hørt om, men oplægget lyder interessant!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er altid svært at holde igen synes jeg - allerede nu har jeg lyst til at bestille flere! :D Det er ikke nemt!

      Jeg er også ret spændt på at læse den! :D

      Slet
  3. Årh, sikke en fin bogstak! Specielt Marry Poppins er jeg meget misundelig på. Som i virkelig meget! Åh, den skal jeg have fat i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare SÅ fin! :D
      Og så igen - Saxo og deres pluspriser! Det kan jo næsten ikke betale sig at lade være! :P

      Slet