fredag den 19. juni 2015

Flotte Fredag #5

“If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?” 


For nogle uger siden var jeg så uendeligt heldig at vinde denne Clothbound udgave af 'Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass' hos Sofie!

Eventyret om Alice er i forvejen fantastisk, men at have det i en fin udgave med flotte illustrationer er simpelthen bare skønt. 
Jeg er faktisk blevet ret glad for disse Clothbound klassikere fra Penguin, fordi bøgerne virkelig er flotte at se på, men alligevel helt vildt simple. 
Denne udgave har f.eks. en fin hvid base og er pyntet med pink flamingoer, men alligevel skriger den nærmest 'Alice in Wonderland'.
Jeg er så evigglad for denne og jeg nyder virkelig at have den stående på reolen.


Har I fået nogle flotte nye bøger ind på reolen for nylig? 

10 kommentarer:

  1. Virkelig fine billeder <3 (og så er jeg mega jelly over bogen!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak mus!
      Den er virkelig også bare fin! :')

      Slet
  2. Det er sådan en fantastisk bog - en af de allerbedste!
    Din kjole er da også noget af det fineste og mest finurlige i hele verdenen - jeg er vild med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut - den er virkelig noget så herlig!
      Mange tak! Ebay længe leve. :')

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, det er virkelig yndigfint!

      Slet
  4. hihi, elsker at bog, kjole og negle passer sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det skulle jo matche! :D

      Slet
  5. Åh, jeg elsker de originale illustrationer så højt! Det er ikke den rigtige Alice uden!

    Og udgaven er i øvrigt to die for. Clothbound er stjernesmukke.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er absolut vidunderlige - både illustrationerne og Clothbound udgaverne!

      Slet