fredag den 8. maj 2015

Nyt på reolen #17

“The contents of someone's bookcase are part of his history, like and ancestral portrait.” 

9 bøger er flyttet ind hos mig i løbet af den sidste måneds tid. Eller faktisk har jeg også modtaget en stak bøger af en veninde, men da jeg endnu ikke har sorteret i dem, så har jeg altså ikke talt dem med. 

Frøken Peregrines hjem for sælsomme børnRock War og Half Wild er bøger jeg har modtaget som anmeldereksemplarer af søde folk.

The DuffAlice in Wonderland: The Graphic NovelThe Jungle Book (graphic novel) og The Pearl er bøger jeg købte til readathon, hvor jeg gik efter det lidt blandede og det fik jeg bestemt også.

Coraline bestilte jeg og det er den fineste signerede udgave som I kan læse mere om her.

Og så købte jeg Junglebogen, da Arnold Busck kørte med tilbuddet om, at man kunne få en helt ny bog til 50%, hvis bare man afleverede en brugt bog. Da jeg jo havde bestilt "The Jungle Book: Graphic Novel, synes jeg det var lidt passende, at læse hele historien først.
At det så var en super skøn udgave jeg fandt, gjorde det jo kun bedre! 

Er der flyttet nogle nye, skønne bøger ind på din reol for nyligt? 

6 kommentarer:

  1. SIkke nogle skønne bøger! Udgaven af Junglebogen ser rigtig fin ud! :)
    Det er ikke blevet til så mange nye bøger her hos mig på det sidste, men jeg skal vist snart have fat i lidt lækkert nyt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget! :)
      Åh, så trænger du da snart til noget selvforkælelse. ;)
      Hér stikker det helt af.. Siden jeg har udgivet dette indlæg har jeg modtaget 2 nye pakker med bøger..

      Slet
  2. Sikke skønne bøger! Den udgave af 'Coraline' er ren kærlighed, og ligeså er 'The Pearl' af Steinbeck. Jeg er desuden også ret vild med din fine udgave af 'Junglebogen' :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig bare super fine alle sammen! :)
      Jeg ser også meget frem til at læse den og at den er i en fin udgave gør det jo kun bedre. :D

      Slet
  3. Skønne bøger, Malene! Jeg har også selv fået den dgave af 'Coraline', og jeg synes at din udgave af 'Junglebogen' er himmelfin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ellevild med dem!
      Åh, hvor dejligt at Coraline udgaven også har fundet sin vej hjem til dig! :)

      Slet