fredag den 10. april 2015

Flotte Fredag #4


For nogle uger siden udgav Anne et indlæg om et eventyrligt køb. Kort efter pingede en chat besked fra Rikke ind og få minutter derefter havde jeg bestilt en ny bog hjem. På Book Depository var der nemlig mulighed for at købe et signeret eksemplar af Neil Gaimans historie om Coraline.

Gaiman er siden efteråret sidste år blevet en af mine yndlings forfattere og at eje en smuk udgave af et af hans værker og så endda med hans signering i betyder rigtig meget for mig.
Jeg har endnu ikke læst eller set Coraline, men eftersom jeg nu har bogen stående på reolen tvivler jeg på, at der går lang tid før jeg får den læst.


Bogen er så fin i et lilla slipcase og beskyttet af et flot støvcover. Under støvcoveret er bogen sort med sølvskrift og indeni har den fine illustrationer tegnet af Chris Riddell. Denne bog er uden tvivl en af mine mest betydningsfulde bøger i min samling, specielt fordi Neil og Chris (selvom jeg ikke har set noget af hans værker før) har tegnet kruseduller i bogen.


Jeg er evigt glad for bogen og jeg ved at der er et par bogbloggere derude der er lige så glad for eller venter spændt på deres udgave af den lilla lykkeæske. <3

6 kommentarer:

  1. Coraline er faktisk én af de Gaiman bøger som jeg elskede, og har læst flere gange. Den er pudsig, tankevækkende og anderledes, og fangede mig lige siden jeg første gang stødte på den, som teenager. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, den lyder virkelig god. Jeg ser i hvert fald meget frem til at læse den! :)

      Slet
  2. Det er virkelig en bogskat (også selvom jeg valgte ikke at købe den selv). Det er jo virkelig skønt, at man på den måde kan få signeringer fra nogle af sine yndlingsforfattere, som man måske ellers ikke ville have haft mulighed for, at få en krusedulle af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Jeg er også utroligt glad for at muligheden bød sig, for som du selv siger, er det jo ikke ligefrem nogen man ellers har muligheden for at kaste kuglepinde efter! :)

      Slet
  3. Åh, jeg elsker det! Jeg har også lige modtaget bogen med posten, og nøj – sikke en perle i en bogsamling!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er SÅ fin og fantastisk og åh, den gør mig bare glad! Jeg smiler stadig når mit blik lige fanger bogen på reolen. :)

      Slet