tirsdag den 31. marts 2015

Min måned i bøger #9

I marts har jeg læst *drumroll* 15 fine bøger! 


I februar startede jeg på to nye serie eventyr og allerede her i marts sluttede jeg dem... Jeg fik nemlig læst både Richelle Meads "Bloodline" serie færdig og så også Louise Haibergs serie om Dæmondræberen! Derudover fik jeg også endelig købt og læst den tredje og sidste bog i "Unearthly" serien af Cynthia Hand. 3 fantastiske serier, jeg har nydt i høj grad og jeg tænker også, at de skal genlæses en gang i fremtiden.

Jeg fik læst "Stadig Alice" af Lisa Genova - som min mor har anbefalet mig for evigt - og jeg blev virkelig rørt over den skønne historie.
"Stay with me" af J. Lynn var også god, men jeg blev desværre ikke taget med storm, som jeg blev af hendes forgængende bøger..

Melissa Landers inviterede mig endelig med til L'eihr i "Invaded" og Marie Lus "Legend" efterlod mig med et behov for mere.

"Sådan ser lykken ud" af Jennifer E. Smith var en del skuffende, men til gengæld blev jeg positivt overrasket over "Skyggernes bog" af Haidi Wigger Klaris.

Sidst men ikke mindst læste jeg "Tempus Stat" af Nanna Foss - en lille kort novelle i e-bogs format, der handler om tidsrejser og som i den grad gav mig lyst til at læse noget mere skrevet af hende.

Alt i alt synes jeg, at det har været en virkelig god måned fyldt med gode læseoplevelser!

Har marts været en god læsemåned for dig? 

10 kommentarer:

  1. Jeg føler ikke at jeg har læst så meget, selvom statistikken vist siger 8 bøger. Min marts har dog været op-og-ned, så størstedelen af bøgerne er læst på en utrolig kort periode, før en længere periode uden læsning overhovedet. :S
    Jeg har til gengæld været rigtig heldig med mine bøger, og After, Full Measures og Wild Reckless står stadig dugfriske i min erindring selvom de blev læst på månedens første dage. Alle 3 fantastiske bøger. Revolution var senere hen endnu en storslået oplevelse, som jeg elskede fra første side. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har læst nogle gode bøger. Kvalitet frem for kvantitet, ikke? ;)

      Ååååh, jeg læste 'Full Measures' for lige knap et år siden og jeg eeeelskede den!
      Og selvfølgelig var 'Revolution' også en fantastisk læseoplevelse. <3

      Slet
  2. 'Stadig Alice' rørte mig også meget - helt klart en af de bøger, jeg har grædt mest over!

    Jeg er rimelig godt tilfreds med min martslæsning. Jeg fik blandt andet læst 5. bog i 'A Song of Ice and Fire' (den var desværre ikke så god, som jeg havde håbet på) og færdiggjort den fantastiske Newsflesh-trilogi. April byder også på en række temmelig tykke bøger - godt jeg snart har påskeferie, så der er tid til ekstra læsning :-)

    God påske!

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, 'Stadig Alice' er virkelig en rørende bog!

      Hvor skønt med lidt fri til lidt ekstra læsetid! Jeg håber i hvert fald, at du nyder ferien. :D

      Rigtig god påske til dig også. :)

      Slet
  3. I marts har jeg læst en del tegneserier med få sider, så det føles ikke som om, jeg har læst særlig meget i forhold til når jeg læser romaner eller lignende. Jeg synes nu alligevel, det har været en god læsemåned. Der skal trods alt også være plads til det lidt lettere engang imellem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal der bestemt. En læseoplevelse er en læseoplevelse og hvis du har nydt den, så er længden fuldstændig ligegyldig! :)

      Slet
  4. Hvor dejligt, at du har fået læst så meget! Det har jeg slet ikke, desværre. Jeg har haft så travlt, at jeg stort set ikke har haft tid til at læse ved siden af mit studie. Jeg håber april bliver lidt bedre for mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal også være plads til hverdagen. Vi krydser fingre for at april bliver din måned! :D

      Slet
  5. Sikke en sej stak! Jeg blev virkelig også skuffet over "Sådan ser lykken ud", selvom jeg egentligt ikke havde forventet noget særligt. Jeg synes bare, historien var så flad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ganske tilfreds! :)
      Ja, flad er en ret god beskrivelse af "Sådan ser lykken ud". Hele historien virkede bare ligegyldig..

      Slet