fredag den 20. februar 2015

Flotte Fredag #3

Jeg forelskede mig for noget tid siden i en klassisk børnebogs-serie fra Puffin og skyndte mig derfor at skriv bøgerne derfra på mine ønskesedler i december måned.
Det resulterede i at jeg pænt indpakket fik 3 af dem og nu render jeg så rundt og sukker efter de sidste 7 i denne udgave (udgaven kan ses her, men kan også findes på Saxo).

Her er udgaven af Matilda af Roald Dahl og på trods af at jeg endnu ikke har læst den, så knuselsker jeg den allerede!


Bøgerne i serien er så små (de måler kun 18 cm. i højden!), søde og med masser af illustrationer i (måske lidt "abstrakte" af slagsen, men de er nu fine alligevel).
På trods af at de er så små, så pynter de nu evigt fint på reolen og jeg er så glad for at have opdaget dem!

6 kommentarer:

  1. Den udgave har jeg selv stående på hylden! De er virkelig flotte😊 og så elsker jeg bare Matilda❤️❤️

    SvarSlet
  2. Den udgave har jeg også, og jeg elsker den! Glæd dig til historien, den er så yndigfin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare så fin at se på og jeg glæder mig virkelig også til at dykke ned i Matildas univers! <3

      Slet
  3. De er nemlig bare SÅ fine! Jeg var så heldig at få hele den store æske i juelgave sidste år, så jeg mangler kun "Mathilda" og "Greek Heroes" :) De er de fineste, og jeg bliver så glad hver gang jeg kigger på dem :)

    SvarSlet
  4. Åh, de udgaver er simpelthen så fine! Desuden er skønne børnebøger i fint design jo virkelig altid godt :D

    SvarSlet