mandag den 1. december 2014

Konkurrencevinder: 1. søndag i advent

Vinderen af årets første advents gave er: Ann-Kristine Hald som svarede følgende: 


Hvilken juletradition har du aller mest kær? Eller er der en tradition du gerne vil have indført? 
En af mine yndlingstraditioner er at man hver dag sætter sig hen til tv'et på samme tid for at se julekalender. Den første jeg kan huske var Alletiders Jul og mine forældre har endda sagt, at min bror og jeg en sommer ikke ville høre andet end julemusik på vej til stranden. De senere år har jeg været glad for Jul i Valhal og Jesus og Josefine, men det er også først som voksen, at jeg er begyndt at fatte humoren i The Julekalender.

Min egen yndlings tradition har altid været konfekt-hyggen med min søster. I år vil konfekt-hyggen være med min mor, hvilket bestemt er noget jeg kan se os gøre i fremtiden også. Så samme tradition, men alligevel ikke.

Da Ann-Kristine ikke vil have afsløret hvad pakken indeholder, får I det selvfølgelig heller ikke.Tak til alle jer der har deltaget og husk at der er endnu en advents gave på højkant på søndag d. 7. december! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar