søndag den 21. december 2014

Konkurrence #6: 4. søndag i advent

"Then the Grinch thought of something he hadn't before! What if Christmas, he thought, doesn't come from a store. What if Christmas... perhaps... means a little bit more!" 

Så blev det den fjerde søndag i advent og tid til den sidste julekonkurrence her fra bloggen i år.
Idag bliver det lidt anderledes og jeg skal nok forklare hvorfor lige straks..
Denne uges præmie har jeg ikke haft andet end bøvl med. Først havde jeg bestilt den et sted, men en uge efter bestilling fik jeg en mail om, at den var udsolgt, at den så selvfølgelig ikke kom alligevel og at jeg fik mine penge tilbage. På det tidspunkt var vi ude i, at jeg fik lidt stress og måtte jo så selvfølgelig bestille den et nyt sted, men... Så for et par dage siden fik jeg en mail fra det nye sted... Bogen var altså udsolgt ENDNU engang, men! De er i fuld gang med at bestille nye hjem og bogen vil derfor komme så snart det er muligt. Det betyder jo så desværre, at jeg sidder her uden den sidste gevinst (indsæt stor fed skammefuld smiley her), hvilket er grunden til at jeg har besluttet mig for, at denne søndag bliver anderledes.

I får at vide, hvilken bog det drejer sig om, så I kan se om det er besværet værd for jer og k
onkurrencen løber ikke længere "kun" 36 timer, men helt frem til mandag d. 29. december kl. 12.00 - altså over en uge frem. Jeg kan ikke fortælle jer hvornår bogen kommer, men jeg lover at den bliver sendt afsted mod vinderen så snart den lander på mit dørtrin!
Jeg er selvfølgelig virkelig ærgerlig over dette bøvleri, men jeg håber selvfølgelig, at I alligevel vil være med en sidste gang.





Bogen det drejer sig om er Rainbow Rowells "Landline" (den må jo være populær, siden den er udsolgt flere steder!) og jeg glæder mig meget til, at kunne sende den afsted til vinderen.

For at vinde den sidste gave i adventskalenderen skal du svare på følgende: 

- Hvad håber du aller mest på, at der er at finde under træet på onsdag? 

Husk at skrive din emailadresse sammen med dit svar, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige.
Endnu engang undskyld for den lettere "fesne" afslutning, men desværre kunne jeg ikke trylle lige i denne omgang..



Glædelig fjerde søndag i advent. <3

11 kommentarer:

  1. Jeg håber sådan at finde en bog eller to under træet! :D

    Rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hmm, allerstørste ønske.... Den er svær for jeg har ikke rigtig noget brændende ønske i år, som jeg ønsker mig over alt i verdenen.
    Men jeg håber bare at nogle af mine ønsker bliver opfyldt, så er jeg glad.

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  3. En ny sølv ring. Mine fingre krymber i kulden vist ;-)

    Br0kenlilly@hotmail.com

    SvarSlet
  4. En juicer, som jeg selvfølgelig har glemt at skrive på ønskesedlen, så det får jeg jo nok ikke... :P

    ireneejensen @hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg drømmer om at få nye lagener. I know, det mest fesne ønske ever, men der er bare ikke noget der slår at ligge på luksuslagener. Og så ønsker jeg mig jo også en masse fine bøger ;)

    SvarSlet
  6. Jeg håber at der er et kort med en ny kontorstol - jeg har ikke nogen for tiden og bruger en taburet. Dog håber jeg også på bøger :)

    SvarSlet
  7. En gammeldags-skrivemaskine :)

    embila@hotmail.com

    SvarSlet
  8. I år har jeg ikke haft de store ønsker, men jeg håber da at der gemmer sig et par bøger under træet (;

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg håber på at kunne finde et par bøger under træet :)
    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg har en del bøger på min ønskeliste, så håber da på et par stykker af dem :) Ellers 4 sæson af walking dead eller 1 sæson af vikings :)

    samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  11. Det er altså ikke en fesen afslutning :D Faktisk en ret sej afslutning.

    Jeg håber sådan at få Stardust på bog. Har set filmen et utal af gange, og er overbevist om, at bogen er mindst ligeså vellykket!

    Carina.vinther@hotmail.com

    SvarSlet