søndag den 7. december 2014

Konkurrence #3: 2. søndag i advent

"At Christmas play and make good cheer, for Christmas comes but once a year." 


I denne uge har jeg haft Julerådsmøde med alle nisserne i lejligheden. Vi spiste småkager og diskuterede juleindkøb, mandelgaver og pakkeleg. Adventskalenderen var selvfølgelig også på dagsordenen og pludselig smækkede Grødnisserne, Gert & Gurli, en pakke på bordet som en af jer derude skal have! 



For at vinde den anden gave i adventskalenderen skal du gøre følgende: 
- Selvfølgelig følge bloggen her på bloglovin (der er en fin knap ude i højre side, du kan trykke på)
og så skal du fortælle mig om dette:

- Hvilken julesang er din favorit? Hvilken får dig til at synge og danse? 

Konkurrencen løber til mandag d. 08. december kl. 12.00 og vinderen vil blive trukket hurtigst muligt derefter. Husk derfor at skrive din emailadresse sammen med dit svar, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige.
Pakken er endnu engang hemmelig, men ikke mere hemmelig end at du kan få indholdet at vide hvis du vinder og ønsker det.
Skriv derfor også gerne hvorvidt du foretrækker, at gaven bliver holdt hemmelig eller ej, i kommentarfeltet når du deltager. :) 



Glædelig anden søndag i advent! 


14 kommentarer:

  1. S.O.A.P - Let love, be love <3
    Totalt yndlings!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker Frank Sinatras cover af "Have yourself a merry little christmas", men den får mig nok ikke ligefrem til at danse ;-)

    idamoelmer (at) gmail (dot) com

    Jeg vil gerne vide hvad det er, så en anden kan få glæden af den, hvis jeg allerede ejer den ;-)

    SvarSlet
  3. Mel & Kim - Rockin' around the christmas tree:)

    woman.who.reads@gmail.com

    SvarSlet
  4. Det er total kliche, men jeg elsker altså Last Christmas! Jeg bliver aldrig træt af den!

    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der er i pakken :)

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg elsker Søren Banjomus med Otto Brandenburg. Der er så mange gode barndomsminder til den sang :)

    anne-p@hotmail.dk

    SvarSlet
  6. Yndlingsjulesang har de sidste mange år været Jesus og Josefine. Der er bare et eller andet ved den sang. Dog er jeg også meget glad for Pyrus, hvis sang "Cool Jul" altid kan få mig til at danse/jamme med :) Glædelig advent. Og tak for den fine bog i tirsdags :)
    Annkristinehald@gmail.com

    SvarSlet
  7. Hmm, der er mange, men den seneste der fik mig til at bryde ud i højlydt sang var forleden i bilen var Rockin' Around the Christmas Tree, så meget at kæresten sad og grinte lidt af mig. :)

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg ved ikke om jeg har en rigtig yndlings julesang, men jeg er ret vild med Eventyrteatrets jule-cd, der kom for et par år siden. Særligt "Jul 2 gange om året" og "Gi et lille nissehop" får mig til at synge med.

    kath.dkk (a) gmail.com

    SvarSlet
  9. En af mine yndlings julesange er Carol of the Bells, men i intrumental udgave. Jeg har altid elsket den, jeg kan ikke sige hvorfor.

    Hvis jeg skal vælge en jeg kan synge med på er der virkelig mange, men Jul det' cool af MC Einar er så sjov at synge med på!

    samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  10. Baby it's cold outside - eg vil gerne kende indholdet :)

    ireneejensen@ hotmail.com

    SvarSlet
  11. Wham - Last christmas :) <3
    bjork.egholm@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Min ynglings sang får mig ikke så meget til at danse, men helt bestemt til at synge med. Det er N`sync med "I dont wanna spend one more Christmas without you" :)

    bnbach@mail.dk

    SvarSlet
  13. Min yndlingssang er nok "Driving home for christmas" - vi havde den på et gammelt kassette bånd, da jeg var barn. Og lige siden har det altid været tradition, at høre den, ogs selvom vi er skiftet fra båndoptager til spotify.

    Jeg kunne godt tænke mig, at indholdet var hemmeligt. Hyggelige overraskelser kan man ikke få for mange af.

    embila@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg elsker virkelig En dag i december. Den får mig altid til at synge med og gør mig simpelthen i sådan et godt julehumør :)
    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet