tirsdag den 14. oktober 2014

Nyt på reolen #10




Oktober skulle egentligt have været en bog-købs-fri måned, men det holdt selvfølgelig kun fem dage. Xenia solgte nemlig (billigt!!) ud af nogle af hendes bøger! Jeg gik derfor listen igennem og valgte derudfra, at følgende bøger skulle pynte på min reol: "Narnia fortællingerne" af C.S. Lewis,"Brødrene Grimm eventyr" af Jacob og Wilhelm Grimm, "The Short Second Life of Bree Tanner"  af Stephenie Meyer, "Løgne" og "Hemmeligheder" af Sara Shepard, "Angel, flugt" af L.A. Weatherly, "The Awakening & The Struggle""The Fury & The Reunion" og "Nightfall" af L.J. Smith.
Det er en lidt blandet stak, lidt til hvert humør og selv om de måtte klemmes ind i hvilket hjørne der nu var frit på reolen, så har jeg det meget bedre nu hvor de er her hos mig.


4 kommentarer:

  1. Jeg ejer selv narnia-samlingen, og synes simpelthen den er noget af det fineste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også den var vældig fin! Især i forhold til de udgaver jeg har set i den lokale boghandel! :)

      Slet
  2. Ha, hvor sjovt - jeg fik ikke fingrene i 'Narnia fotællingerne' fordi den allerede var solgt. Til dig, kan jeg så se! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Hov! Det er jeg ked af (egentligt ikke rigtigt.. Jeg er faktisk vældig glad for, at jeg var hurtigere end dig)! :D

      Slet