mandag den 15. september 2014

Nyt på reolen #8



“I love books. I like that the moment you open one and sink into it you can escape from the world, into a story that's way more interesting that yours will ever be.”






















I slutningen af August var der "Light by Night" i Sønderborg, hvor Bog & Idé havde 20% på alle deres bøger. Selvfølgelig kan jeg ikke sige nej til et godt tilbud, så der endte jeg med at hive følgende fire bøger med hjem:
Picture Me Gone af Meg Rosoff , If You Find Me af Emily Murdoch , Rags & Bones af Melissa Marr & Tim Pratt & Anna and the French Kiss af Stephanie Perkins.

Efter at jeg havde læst Anna and the French Kiss, fik jeg en lettere book-hangover hvilket efter en stresset arbejdsnat endte ud i at jeg måtte købe de andre to bøger i serien hjem, samt et par ekstra (for når jeg endelig bestiller hjem fra Amazon, må jeg godt smide lidt flere i kurven!) Derfor pynter disse fem skønheder også på mine overfyldte reoler nu: 
Lola and the Boy Next Door & Isla and the Happily Ever After af Stephanie Perkins, The Fall of Five af Pittacus Lore , To All the Boys I've Loved Before af Jenny Han & You Against Me af Jenny Downham.

Og som om jeg ikke er blevet forkælet nok, så vandt jeg også en bog fra Wordery i Simones fødselsdagskonkurrence hvor jeg heeeelt selv måtte vælge! Jeg valgte så Now Is Good (Before I Die) af Jenny Downham som jeg bare glæder mig SÅ meget til at læse!

Alt i alt synes jeg at de sidste to uger har været ret så fantastisk bogmæssigt og jeg kan slet ikke vente med at stikke næsen i alle de nye skønheder!


4 kommentarer:

  1. Og de er FARVERIGE! Så lidt mere farve til dine reoler :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for pokker :D Før jeg ser mig om er der flere lyse og farverige bøger, end sorte! Hvis ikke allerede det er ved at være så vidt! :D

      Slet
  2. Hvor er det dejligt, at du er tilbage! Jeg er så glad for at kunne følge med igen :D

    Og, åh. Perkins-serien er bare SÅ fin. Læste Anna på ferien, og jeg elskede den. MÅ snart få købt de to andre også. Det er perfekt opmuntrings-læsning, tror jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er jeg glad for at du synes! Jeg er også ret vild med at være tilbage so far.

      Ja, jeg synes også at jeg bliver i helt godt humør af at læse dem! :)

      Slet