torsdag den 11. september 2014

Hvor blev tiden af?




Der er gået over tre måneder siden jeg sidst har smidt noget op på bloggen og nogle af grundende er total mangel på overskud og inspiration.
Jeg skrev tidligere i år om mangel på læselyst og selv om den stille vendte tilbage, var det bare som om alt andet fyldte for meget, til at jeg har kunne finde overskud til at holde jer opdateret.
2014 startede skidt ud og det første halve år har været en stor fed udfordring for mig, da tabet af min søster betød at verdenen ikke længere var den samme, hverdagen skulle lægges om og de små vaner og traditioner ændrede sig.  Det har krævet en del tilvænning, hvis man kan kalde det dét - for at vænne mig til denne "nye" verden, gør jeg nok aldrig helt.
Jeg tror godt at man kan sige at jeg har været igennem en længere rehabiliterings-periode, fyldt med eventyr og oplevelser med de nærmeste i mit liv, hvilket uden tvivl har hjulpet på humøret.

Inspirationen er så småt ved at komme igen og derfor vender jeg nu (forhåbentligt stærkt) tilbage her på bloggen! Jeg har nogle småting planlagt og jeg håber at I er bare en tredjedel så begejstrede som jeg! (En fjerdedel ville faktisk også kunne gøre det for mig..)

Well! Wish me luck and here is a twirling Homer. <3






2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Du er så sød <3
      Det tæller vist som mere end en tredjedel så begejstret som jeg :D

      Slet